меню
  • Подивитись відео >>

Відтепер FreeBank завжди під рукою!

Завантажте мобільну версію FreeBank та здійснюйте будь-які фінансові операції з власного мобільного телефону без прив’язки до комп’ютера 24 години на добу 7 днів на тиждень.

Підключення мобільної версії FreeBank

Послуга підключається автоматично при оформленні будь-якого пакету послуг Банк Кредит Дніпро.

Щоб почати користуватися мобільною версією FreeBank, виконайте кілька простих дій:

  • Завантажте додаток FreeBank у свій смартфон
  • Здійсніть перший вхід до системи із комп’ютера, планшета чи смартфона та змініть тимчасовий пароль на особистий
  • Користуйтесь сучасним фінансовим інструментом

Маєте нашу картку та не маєте FreeBank?
Зверніться до найближчого відділення та за лічені хвилини отримайте доступ до системи дистанційного керування власними фінансами.

Інноваційні можливості мобільної версії FreeBank

  • Миттєвий вхід у додаток за відбитком пальця (Touch ID)
  • Персоналізація профілю через встановлення власного аватара
  • Сканування номеру картки для швидких переказів на картки будь-яких банків
  • Створення шаблонів для регулярних платежів
  • Автоматичний підбір умов депозиту на основі введених вами даних
  • Визначення геолокації та встановлення маршруту до найближчого відділення або банкомата банку
Що таке FreeBank

FreeBank від Банку Кредит Дніпро – це:

  • Цілодобове дистанційне управління власними рахунками та коштами
  • Зручний і швидкий доступ із власного комп’ютера, планшета або смартфона без відвідування відділень

Одразу після реєстрації в системі FreeBank ви можете здійснювати широкий спектр фінансових операцій:

  • Переказувати кошти на рахунки та картки в межах Банку або за довільними реквізитами
  • Розміщувати депозити
  • Поповнювати мобільний телефон
  • Оплачувати комунальні платежі
  • Погашати кредитну заборгованість
  • Користуватися унікальною програмою лояльності
  • Переглядати виписки по рахунках/картках та контролювати рух ваших коштів

Для замовлення послуги заповніть онлайн-заявку.

оформити послугуДемонстрація

Рекомендації з безпеки
  • Ніколи не повідомляйте нікому свій пароль (навіть співробітникам банку).
  • Не використовуйте систему FreeBank з комп'ютерів у публічних місцях (інтернет-клубах, місцях з публічними бездротовими мережами та ін.).
  • Використовуйте найостанніші версії браузерів (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari та ін.).
  • Відкривайте виконавчі файли і посилання, які прийшли тільки з довірених джерел (особливу небезпеку можуть представляти програми, отримані електронною поштою або з мережі Інтернет).

Рекомендації по створенню пароля:

  • Використовуйте прописні і заголовні букви, цифри, спецсимволи.
  • Використовуйте в якості пароля комбінацію знаків, сенс послідовності яких важко визначити.
  • НЕ використовуйте пароль, що включає особисті дані (ім'я, прізвище, дату народження, номер телефону, номерний знак автомобіля, адресу і т.п.).
  • НЕ використовуйте в якості пароля один і той же повторюваний символ або повторювану комбінацію з декількох символів (наприклад: ZZZZZZZZ, abcabcabc, 111222333).
  • НЕ використовуйте в якості пароля комбінацію символів, що набираються в закономірному порядку на клавіатурі (наприклад: "12345678" або "qwertyui" і т. п.).

За необхідності та з метою забезпечення надійності та безпеки збереження ваших персональних даних ви в будь-який момент можете змінити свій поточний пароль та встановити новий.

Додаткову безпеку користування системою FreeBank забезпечує підтвердження платіжних операцій одноразовим числовим кодом (SMS-код), що надсилається на ваш мобільний телефон у вигляді SMS-повідомлення.

У разі якщо телефон втрачено або загублена/заблокована sim-карта, з якої відбувається підтвердження операцій, необхідно в терміновому порядку зв'язатися з банком для тимчасового блокування доступу.