меню

ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ, м. Дніпро

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • Консультування та обслуговування клієнтів по усьому спектру банківських операцій і продуктів;
  • Обслуговування клієнтів відповідно до стандартів якості;
  • Контроль правильності формування та зберігання юридичних справ фізичних та юридичних осіб;
  • Контроль за своєчасним формуванням та належним зберіганням  меморіальних та касових документів дня відділення;
  • Відкриття/закриття сховища цінностей відділення;
  • Підготовка документів по виїмкам за запитами правоохоронних органів;
  • Контроль відповідності фактичної наявності ПК та ПІН-конвертів балансу Банка;
  • Відкриття рахунків  фізичних та юридичних осіб, ФОП, самозайнятих осіб;
  • Проведення ідентифікації клієнтів вимогам фінансового моніторингу;
  • Своєчасна передача документів до архіву.

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи в банку від 3 років;
  • Знання: ЗУ «Про банки і банківську діяльність», Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ №189, Інструкція про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, затвердженої постановою Правління НБУ від 12.11.2003 №492.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Цікаву роботу в дружній команді;
  • Гідний рівень оплати праці (фіксована заробітна плата + бонус залежно від результатів роботи);
  • Можливості професійного на кар’єрного розвитку.
Терміново: 
Тип вакансії: 
Вакансії регіональної мережі
Вага: 
90

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ