меню

МЕНЕДЖЕР З ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ, м. Дніпро

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • Консультація клієнтів, продажі та кросс-продажі продуктів і послуг Банку;
  • Обслуговування клієнтів - фізичних осіб, відповідно до стандартів якості обслуговування клієнтів по всьому спектру банківських операцій та продуктів;
  • Відкриття рахунків, формування і ведення справ з юридичного оформлення рахунків фізичних осіб;
  • Проведення ідентифікації клієнтів та фінансового моніторингу;
  • Касове обслуговування клієнтів з використанням напівавтоматизованих АТМ-систем (Темпокаси) по всьому спектру діючих банківських касових операцій і продуктів;
  • Завантаження / розвантаження касет банкоматів;
  • Перевірка платоспроможності грошових купюр;
  • Здійснення валютно-обмінних / конверсійних операцій, продаж банківських металів, монет;
  • Формування первинних касових документів, формування щоденних звітів.

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • Вища фінансово - економічна освіта;
  • Досвід роботи в банківській сфері від 1 року, досвід роботи в касовому вузлі не менше 6 міс .;
  • Володіння навичками кросс-продажів і стандартами обслуговування клієнтів;
  • Знання відповідної законодавчої бази України і нормативних документів Національного Банку України;
  • Відмінне знання ПК;
  • Хороші навички комунікації, грамотна мова.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Цікаву роботу в дружній команді;
  • Гідний рівень оплати праці (фіксована заробітна плата + бонус залежно від результатів роботи);
  • Можливості професійного на кар’єрного розвитку.
Терміново: 
Тип вакансії: 
Вакансії регіональної мережі
Вага: 
60

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ