меню

ПАКЕТ PRESTIGE PLATINUM PRIVATE

ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО КЛУБУ ВЛАСНИКІВ КАРТОК PLATINUM!

Із персональною картою Platinum перед Вами відкривається новий рівень фінансової свободи і комфорту, а також особливі привілеї та ексклюзивні переваги, забезпечені якісним сервісом та надійністю Банку Кредит Дніпро.

Ексклюзивний пакет з привілеями приватного банкінгу «Престиж» для приватних клієнтів передбачено для діючих та нових клієнтів преміум банкінгу, що відносяться до членів керівних органів великого та середнього бізнесу та інших статусних клієнтів
 

ПЕРСОНАЛЬНИЙ СЕРВІС ВІД PREMIUM BANKING

  • Персональний менеджер і виділена телефонна лінія контакт-центру доступні Вам 24/7
  • VIP-центри дають можливість конфіденційно і в зручній та комфортній обстановці вирішити всі фінансові питання та майбутні стратегії роботи
  • Персональні інвестиційні рішення
  • Супровід інвестиційних операцій з купівлі Облігацій внутрішної державної позики
  • Вигідні депозитні програми
  • Цілодобова підтримка служби CONCIERGE
     

Приєднання клієнта до публічної пропозиції (оферти) передбачає надання його згоди на зазначені умови надання банківських послуг.
Клієнт має право в будь-який момент подати заяву про розірвання Договору банківського рахунку та надання додаткових послуг.
Клієнт може відмовитись від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування.
Наслідком невиконання Клієнтом зобов'язань за договором є припинення функціонування поточного рахунка та ділових відносин.
Зміни до Договору, в т.ч. щодо розміру комісій, тарифів, загальних витрат та вартості супровідних послуг, можуть бути внесені за згодою Сторін в порядку та на умовах, визначених в Універсальному договорі банківського обслуговування фізичних осіб.
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг.
Споживач має право відмовитися від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів у порядку та на умовах, визначених Законом України «Про споживче кредитування».
Наявність кредитних посередників або третіх осіб при розрахунках розміру платежів та бази його розрахунків за кредитним лімітом — відсутні.
Після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв'язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, клієнт має право звернутися до банку із запитом щодо інформації (довідки), яка стосується виконання сторонами зобов'язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.
Відповідальність клієнта:
1. Клієнт несе наступну відповідальність за порушення своїх зобов'язань з Договором — згідно з умовами такого Договору та законодавства України.
2. За порушення умов Кредитного договору Клієнт на вимогу Банку зобов’язаний сплатити в термін/строк, визначений у вимозі:
— у разі прострочення виконання будь-якого грошового зобов’язання — суму боргу з урахуванням індексу інфляції за весь час прострочення;
— за несвоєчасну сплату нарахованих процентів за користування Кредитом — пеню за кожен день прострочення в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період такого прострочення, від суми простроченої заборгованості за процентами, але не більш ніж 15% від суми простроченої заборгованості за процентами, якщо інше не передбачено умовами Кредитного договору;
— за інші порушення умов Кредитного договору — штрафні санкції, визначені Кредитним договором.
3. Вимога Банку щодо сплати вищезазначених платежів направляється Клієнту відповідно до п. 2.7 Універсального Договору банківського обслуговування фізичних осіб.
4. Сплата пені та штрафу не звільняє Клієнта від виконання інших зобов’язань, передбачених Кредитним договором.
Строк кредиту — 12 місяців. При цьому строк користування кредитом продовжується на кожні наступні 12 місяців, якщо щонайменше як за 30 календарних днів до дати повернення кредиту Банк не повідомить Клієнту про припинення кредитування.
Порядок дій Банку у разі невиконання зобов’язань клієнтом:
1. З моменту виникнення простроченої заборгованості — інформування боржників про наслідки несплати та можливі варіанти врегулювання, взаємодія з боржником щодо погашення простроченої заборгованості.
2. Залучення колекторських агентств для роботи з боржниками.
3. Претензійно-позовне провадження.

Інформація про істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту Platinum Private Prestige

ПЕРЕВАГИ КАРТ КЛАСУ PLATINUM

МУЛЬТИВАЛЮТНІСТЬ КАРТКИ

Одна карта для операцій із п’ятьма валютами: гривнею, доларами США, євро, швейцарськими франками та англійськими фунтами. Крім того, це доступ до п’яти валютних рахунків одночасно, що дозволяє проводити платежі у будь-якій із п’яти валют.

У випадку нестачі коштів на основному рахунку Ви можете впродовж хвилини переключити основний рахунок на рахунок в необхідній валюті самостійно або шляхом звернення до свого персонального банкіра, без додаткових комісій Банку.

Приклад: Якщо на карті ви тримаєте гривні (основний рахунок), долари і євро (додаткові рахунки) і розраховуєтесь в євро, то автоматично списується євро. У разі, якщо закінчаться кошти в євро, то при розрахунках автоматично буде списуватися гривня (валюта основного рахунку).

 

ЦІЛОДОБОВА ПІДТРИМКА СЛУЖБИ «CONCIERGE SERVICE»

Досвідчений персональний помічник від компанії-партнера з надання різноманітних сервісних послуг допоможе Вам у вирішенні багатьох питань.

Перелік послуг, що надаються системою консьєрж-сервісу:

  • Відпочинок і розваги
  • Цілодобова екстрена допомога у будь-якій точці світу:
  • Юридичні послуги
  • Автомобілі та подорожі
  • Здоров’я та спорт
  • Дім і господарство
  • Кур’єрська доставка
  • Пошук речей і товарів
  • Особистий секретар, який завжди з Вами

Ці послуги надаються 24 години на добу. Пропозиції та можливості «Concierge Service» не обмежені наведеним переліком. Детальну інформацію можна отримати за номером телефона 0 (800) 50 52 55 або на офіційному сайті компанії www.ukrassist.com.

 

ДЕПОЗИТ «БЕЗМЕЖНИЙ»

Строковий депозит "Безмежний" з можливістю миттєвого дострокового розірвання у будь-який період терміну дії депозиту без втрати відсотків, деталі за посиланням: https://creditdnepr.com.ua/depozyty/limitless

ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО СИСТЕМ ДИСТАНЦІЙНОГО КЕРУВАННЯ РАХУНКАМИ - FREE BANK

ЗА ДОПОМОГОЮ FREE BANK ВИ МОЖЕТЕ:

  • Відкривати і поповнювати депозитні рахунки
  • Оплачувати комунальні платежі, поповнювати мобільний телефон
  • Переказувати кошти на будь-які рахунки
  • Виконувати регулярні операції по рахунках
  • Погашати кредитну заборгованість
  • Здійснювати Online-обмін валют
  • Одержувати інформацію про стан карткових рахунків, кредитів, депозитів
  • Керувати CVV-кодом
  • Управляти лімітами на картці (встановлення лімітів на кількість та суму операцій)

 

ДОДАТКОВІ КАРТКИ

До своєї основної картки Visa Platinum або Master Card Platinum Ви можете безкоштовно випустити одну додаткову картку відповідного класу. Ви маєте можливість надавати доступ до коштів на Вашій карті близьким і довіреним особам, не обтяжуючи себе відкриттям нових рахунків.

 

БЕЗКОШТОВНЕ ВІДВІДУВАННЯ БІЗНЕС-ЗАЛІВ АЕРОПОРТУ БОРИСПІЛЬ

ПРЕМІАЛЬНІ ПОСЛУГИ В АЕРОПОРТАХ ВІД MASTERCARD:

  • Бізнес-зала в аеропорту «Бориспіль», терміналі D і F, зона міжнародних вильотів
  • Fast Line на вильоті та на прильоті (Бориспіль, термінал D і F)
  • Fast Line на вильоті та на прильоті (Київ_Жуляни)
  • Бізнес-зала в аеропорту «Київ» (Жуляни), зона міжнародних вильотів
  • Fast Track у зоні вильоту в Італії  в таких аеропортах як: Венеція (ім. Марко поло), Рим Фьюмчино (ім. Леонрадо да Вінчі), Сардінія Кальярі Ельмас

Держатель картки Mastercard Platinum може безкоштовно скористатись вищезазначеними послугами в аеропортах, за умови здійснення транзакцій в торгово-сервісній мережі на суму понад 10 000 грн за останні 30+5 днів до подорожі  (не враховуються останні 5 дні, а також вихідні перед вильотом).

ПРЕМІАЛЬНІ ПОСЛУГИ В АЕРОПОРТАХ ВІД VISA:

  • 2 візити в Зали LoungeKey
  • 2 пакування багажу в Аеропорту Бориспіль

Держатель картки Visa Platinum може безкоштовно скористатись вищезазначеними послугами в аеропортах, за умови здійснення транзакцій торгово-сервісній мережі на суму більше 5 000 грн за останні 40 днів до подорожі (не враховуються розрахунки за останні 10 днів).

Перелік сервісів в аеропортах може оновлюватись, детальну інформацію за переліком послуг від Mastercard / VISA в Аеропортах можна отримати на офіційних сайтах компаній відповідної платіжної системи: www.mastercard.ua та www.visa.com.ua.

 

Програма LOUNGE KEY – доступ до VIP-залів міжнародних аеропортів по всьому світу

Доступ до більш ніж 1000  VIP-залів очікування аеропортів по всьому світу. Тільки пред'явіть адміністратору залу карту Platinum, і вам буде надано доступ до залів підвищеної комфортності.

До Ваших послуг:

  • Доступ в атмосферу спокою і затишку в лаунж-залах міжнародних аеропортів по всьому світу
  • Доступ в комфортні зали протягом кожної подорожі незалежно від класу авіаквитків
  • Можливість відпочити, попрацювати з документами, перекусити або перенести зустріч у разі непередбаченої затримки або скасування рейсу
  • Користування бізнес-послугами (Інтернет, Wi-Fi і ін.)

Вартість відвідування залів підвищеного комфорту аеропортів за програмою LoungeKey складає:

  • 30,00 доларів США для  Власника картки типу Mastercard Platinum. Така ж сума буде утримана з карткового рахунку Власника картки за кожен гостьовий візит.
  • 32,00 доларів США для Власника картки типу VISA Platinum починаючи з третього відвідування бізнес-зали. Така ж сума буде утримана з карткового рахунку Власника картки за кожен гостьовий візит.

Для використання мобільного додатку LoungeKey:

  • власник картки MasterCard повинен зареєструватися і створити онлайн-профіль (ім'я користувача і пароль) на https://www.loungekey.com/creditdneprplatinum
  • власник картки VISA повинен зареєструватися і створити онлайн-профіль (ім'я користувача і пароль) на https://www.loungekey.com/visacisseeVP
     

КРЕДИТНИЙ ЛІМІТ ВІД 0 ДО 1 000 000 ГРН. З ПІЛЬГОВИМ ПЕРІОДОМ ДО 67 ДНІВ ТА ПРОЦЕНТНОЮ СТАВКОЮ 48% річних

Для отримання кредитного ліміту на карту Вам варто лише звернутись до Вашого Персонального менеджера з документами, що підтверджують Ваш щомісячний дохід. Решту зробить Ваш Персональний менеджер.

 

СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ, ЗНИЖКИ ТА ДИСКОНТНІ ПРОГРАМИ ВІД MASTERCARD ТА VISA

З актуальними знижками можна ознайомитись за посиланнями:

 

ЗАХИСТ ПОКУПОК ТА ПОДОВЖЕНА ГАРАНТІЯ ВІД VISA

ЗАХИСТ ПОКУПОК - здіснюється за рахунок страхового полісу для покриття ризиків, пов’язаних із втратою, крадіжкою і випадковим пошкодження товару, оплата якого була здійснена карткою Visa Platinum.

Страховим полісом покриваються товари, придбані для особистого використання або передані третім особам в якості подарунка.

Розмір покриття в період 365 днів складає до 20 000 доларів США. Покриття обмежується тільки тими сумами, що не покриваються жодними іншими страховками, і не може перевищувати розмір початкової суми покупки.

ПОДОВЖЕНА ГАРАНТІЯ - захищає придбані товари шляхом автоматичного продовження гарантійного терміну, встановленого виробником або роздрібним торговцем. Гарантія поширюється на широкий перелік товарів, серед яких і побутові електричні прилади, оплата яких була здійснена карткою Visa Platinum.

Якщо товар, що покривається страховкою, не функціонує належним чином і потребує ремонту, власнику картки відшкодовуються витрати, пов’язані з ремонтом, або товар замінюється новим.

 

ЦІЛОДОБОВА ПІДТРИМКА СЛУЖБИ AUTO GARANT ПО ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ

До Ваших послуг:

  • евакуація автомобіля
  • доставка пального
  • запуск двигуна від стороннього джерела
  • заміна пошкодженого колеса
  • аварійне відкриття дверей, відігрівання замків
  • зберігання автомобіля на стоянці
  • поселення пасажирів в готелі
  • виклик таксі
  • надання залізничних, автобусних та авіаквитків
  • альтернативна евакуація
  • надання прокатного автомобіля та ін.

Щоб скористатися послугою, необхідно звернутися за телефоном гарячої лінії (044) 498-60-02.

 

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

* За умови його наявності