menu

Вакансії Головного офісу

Начальник відділу бізнес та системного аналізу
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

Функціональні обов’язки:

  • Розробка, впровадження та вдосконалення методології формування бізнес вимог та технічних завдань (сервіси, продукти та процеси);
  • Перевірка та послідконтроль бізнес вимог та технічних завдань підготовлених співробітниками відділу та регулярне спілкування для оцінки прогресу та підтримки задач, які знаходяться в роботі;
  • Координація та нагляд за системою бізнес\ системного аналізу, в т.ч., але не виключно, робота з замовниками;
  • Управління відділом та надання супервізії співробітникам;
  • Впровадження культури бізнес\ системного аналізу в роботі Банку, в т.ч., але не виключно, навчання та коучінг співробітників;
  • Забезпечення дотримання встановлених термінів та якості виконання поставлених задач;
  • Розвиток та впровадження кращих практик в рамках системи бізнес\ системного аналізу організації;
  • Участь у впровадженні проектів, в т.ч. побудова необхідних моделей, алгоритмів, прототипів процесів, в т.ч., але не виключно, на рівні ІТ систем.

Базові вимоги:

  • Вища освіта, бажано «Інформаційні технології»/ «Комп'ютерні науки»/ «Прикладна математика»;
  • Досвід роботи не менше 3 років в бізнес або системному аналізі;
  • Досвід роботи з артефактами гнучкої методології ведення проектів (впровадження змін) – Scrum (в т.ч. LeSS)/ DSDM
  • Розуміння банківських процесів, продуктів та технологій;

 Додаткові конкурентні переваги:

  • Наявність досвіду впровадження мобільних застосунків, web аплікацій та/ або CRM систем вітається
  • Високий рівень розуміння принципів побудови реляційних/не реляційних БД, знання SQL;
  • Високий рівень розуміння принципів роботи web applications (REST(JSON)/ SOAP(XML)) та процедур для АБС SR/ Б2;
  • Наявність компетенцій щодо:
  1. Управління проектами (проектний менеджер)
  2. Функціонального, інтеграційного та регресивного тестування;
  • Досвід в частині проектування архітектурних рішень та інтерфейсів користувачів;

 Ми пропонуємо: 

  • Офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • Фіксовану ринкову заробітну плату;
  • Медичне страхування;
  • Соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • Можливість професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання.
Головний менеджер Управління кредитної експертизи корпоративного бізнесу
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

Функціональні обов'язки:

  • Проведення аналізу фінансового стану позичальників-юридичних осіб, у т.ч. аналіз cash-flow на період кредитування у встановлені нормативним документами строки;
  • Проведення переговорів з позичальниками – юридичними особами;
  • Оцінка стану галузі позичальника;
  • Сруктурування кредитної операції та підготовка Висновку за результатами проведеного аналізу;
  • Пезентація та захист кредитної угоди на засіданнях Колегіальних органів Банку;
  • Підготовка протокольних рішень.

Вимоги до кандидатів:

  • Вища економічна освіта;
  • Досвід роботи в банківській сфері від 3 років за напрямом управління кредитними ризиками або кредитного аналізу;
  • Аналітичний склад ума, організованість, вміння презентувати інформацію, стресостійкість, гарні комунікативні навички, пунктуальність;
  • Навички роботи на комп'ютері - пакет програм MS Office;
  • Наявність військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов'язаного (для чоловіків).

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • Соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • Медичне страхування;
  • Можливість професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання;
  • Дружний колектив професіоналів
Провідний фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення відділу контролю якості програмних рішень, департаменту інноваційного розвитку
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

Функціональні обов’язки:

  • Створення тестових випадків, використовуючи основні методи розробки тестів, написання планів тестування, співпраця з розробниками для тестування, брати участь у розвитку інфраструктури забезпечення якості, аналіз проектної документації, аналіз результатів, отриманих під час проходження тестів.
  • Забезпечувати необхідний рівень якості ПЗ;
  • Тестувати АБС SR Bank;
  • Виконувати всі види тестування програмного забезпечення, необхідні у проекті;
  • Управляти дефектами у проекті;
  • Взаємодіяти з усіма учасниками розробки програмного забезпечення у процесі тестування;
  • Розробляти тестову документацію та надавати звітність з тестування;

Вимоги до кандидатів:

  • Повна вища освіта;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді в банку або IT компанії від 1 року;
  • Досвід роботи з АБС SR Bank;
  • Досвід тестування API, а також досвід роботи з будь-яким rest клієнтом (postman або аналог);
  • Досвід тестування баз даних;
  • Знання стандартів та методологій розробки ПЗ (WF, Scrum/Agile);
  • Досвід написання тестової документації: планів, методик, звітів, сценаріїв;
  • Досвід роботи у трекінговій системі Jira;
  • Досвід управління дефектами ПЗ у проекті;
  • Знання принципів роботи вебзастосунків (JSON, XML, CSS, HTML);
  • Розуміння Client-server та Microservices архітектури;
  • Досвід роботи з Oracle, PostgreSQL;

Буде плюсом:

  • Знання банківського домену по юридичним особам (процеси, продукти, технології);
  • Знання принципів роботи реляційних СУБД
  • Досвід тестування АБС SR Bank
  • Наявність військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов'язаного (для чоловіків).

 Ми пропонуємо: 

  • Офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України.
  • Фіксовану ринкову заробітну плату.
  • Соціальний пакет відповідно до КЗпП.
  • Можливість професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання.
  • Медичне страхування.

 

Керівник проектів відділ автоматизації кредитних процесів Управління кредитного аналізу роздрібного бізнесу
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

Функціональні обов’язки:

  • Активна участь в проектах розвитку систем  кредитування фізичних осіб;
  • Розробка, удосконалення, тестування й опис системи прийняття рішень для кредитування фізичних осіб;
  • Моніторинг працездатності системи прийняття рішень та всіх компонентів, які вона використовує;
  • Побудова моделі даних для реалізації звітності під системи, які приймають участь в кредитуванні фізичних осіб;
  • Аналіз даних отриманих від системи прийняття рішення;
  • Опис бізнес вимог та технічних вимог для проектів роздрібного кредитування.
  • Створення й розробка бізнес-процесів, стратегії прийняття рішень на базі Corezoid Process Engine та REST API.
  • Аналітика/моніторинг кредитних процесів Банку.
  • Перевірка й тестування  гіпотез роздрібного кредитування.

Вимоги до кандидатів:

  • Вища технічна\математична освіта.
  • Досвід в автоматизації бізнес процесів.
  • Знання SQL, робота  з СУБД: MS SQL Server /Oracle/ PostgreSQL/MySQL.
  • Практичні навички й розуміння роботи Web Services (Web API, REST).
  • Аналітичне мислення, розуміння процесу розробки ПЗ.
  • Досвід роботи з будь-якою мовою програмування (бажано JavaScript), розуміння основ.
  • Практичний досвід у використанні Corezoid/Node-RED чи інших систем такого ж типу.
  • Наявність військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов'язаного (для чоловіків).

 Ми пропонуємо: 

  • Офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України.
  • Фіксовану ринкову заробітну плату.
  • Соціальний пакет відповідно до КЗпП.
  • Можливість професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання.
  • Медичне страхування.
Провідний інженер Відділ супроводу автоматизованої банківської системи, Київ, Ужгород
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

Функціональні обов’язки:

  • Супровід автоматизованої банківської системи (АБС), виконання регламентних робіт.
  • Виконання регламентів та їх контроль, обробка заявок користувачів, видача прав у АБС, встановлення оновлень.

Вимоги до кандидатів:

  • Базова вища технічна або економічна освіта.
  • Досвід роботи з АБС SRBANK як користувач від 1 року.
  • Бажано - досвід адміністрування будь-якої АБС.
  • Базові знання PLSQL.
  • Наявність військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов'язаного (для чоловіків).

Ми пропонуємо: 

  • Офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • Фіксовану ринкову заробітну плату;
  • Соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • Можливість професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання
  • Медичне страхування;
  • Дитяча кімната для дітей співробітників з вихователем.

 

 

 

Головний юрисконсульт Відділ правового забезпечення корпоративного та роздрібного бізнесу
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

Функціональні обов’язки:

  • Підготовка юридичних висновків за кредитними заявками клієнтів корпоративного, малого, середнього та роздрібного бізнесу банку;
  • Забезпечення правового супроводу активних операцій з клієнтами банку, в тому числі юридичний аналіз повноважень підписантів договорів та правовостановлюючих документів на предмети забезпечення за кредитними операціями банку;
  • Погодження нетипових проектів договорів, що укладаються з клієнтами банку.

Вимоги до кандидатів:

  • Вища юридична освіта;   
  • Досвід роботи за фахом в банківській сфері не менше 2-х років;
  • Знання в сфері цивільного, господарського, земельного, податкового законодавства, законів та інших нормативно-правових актів україни, що регламентують діяльність банків;
  • Професійні навички: вміння самостійно аналізувати чинне законодавство і застосовувати його на практиці, робити правильні висновки;
  • Організаторські та аналітичні здібності;
  • Навички ділового спілкування;
  • Впевнений користувач комп’ютером (в т.ч. навички роботи з пз liga закон).

 Ми пропонуємо: 

  • Офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • Фіксовану ринкову заробітну плату;
  • Соціальний пакет відповідно до кзпп;
  • Можливість професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання.