АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» у своїй діяльності дотримується найвищих стандартів комплаєнс-вимог чинного законодавства України, нормативно-правових актів Національного банку України та ринкових стандартів, правил добросовісної конкуренції, корпоративної етики та запобігання конфлікту інтересів.
У Банку впроваджені єдині принципи та підходи щодо функціонування системи управління комплаєнс-ризиками з метою забезпечення відповідності діяльності Банку вимогам чинного законодавства України, внутрішнім нормативним документам Банку; постійної підтримки найвищого рівня культури управління комплаєнс-ризиками для захисту інтересів вкладників, клієнтів, контрагентів Банку; формування та підтримки стабільного позитивного іміджу Банку.
Документи
- Кодекс корпоративної етики
- Управління комплаєнс-ризиками
- Управління конфліктами інтересів
- Політика екологічної та соціальної відповідальності (в т.ч., загальний Список виключень Банку)
- Environmental and Social Policy (including the Bank's general Exclusion List)
- Політика запобігання корупції та хабарництву
- Організація системи внутрішнього контролю
- Захист персональних даних
- Аналіз скарг та звернень
Повідомити про неприйнятну поведінку / Порушення в діяльності
Якщо Вам відомі наявні факти:
- порушення вимог законодавства;
- протиправних дій або корупції;
- незаконної діяльності;
- порушення, пов’язаного з питаннями ESG (щодо екологічних, соціальних та управлінських аспектів діяльності Банку або проєктів, до фінансування яких він долучився);
- розголошення / неналежних дій щодо збереження відомостей, що містять персональні дані, банківську таємницю (крім випадків, коли розкриття такої інформації передбачене законодавством України);
- неналежного управління ресурсами Банку;
- зловживання службовим становищем;
- інші аспекти неетичної поведінки працівників Банку (порушення норм та вимог Кодексу корпоративної етики Банку);
- факти наявності потенційного або реального конфлікту інтересів в діяльності Банку тощо
або Ви бажаєте залишити анонімну скаргу/звернення,
Ви можете проінформувати підрозділ комплаєнс АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», направивши відповідне повідомлення з метою проведення подальшої перевірки кожного факту та вжиття відповідних заходів.
Скарги щодо якості обслуговування у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» тощо не є предметом розгляду Комплаєнс. Якщо Ваше повідомлення стосується вищезазначеної інформації, будь ласка, надайте таку інформацію за допомогою форми в розділі «КОНТАКТИ».
З метою доступу Банку до проєктів та програм (в т. ч. до програми «Доступні кредити 5-7-9%», Проєкту ARISE для відновлення сільського господарства України), Банк співпрацює з Фондом розвитку підприємництва (ФРП) https://bdf.gov.ua/. У разі виникнення питань, пропозицій тощо, наявна також можливість звернутись до ФРП напряму одним зі способів:
- надіслати лист на адресу для кореспонденції: Фонд розвитку підприємництва, вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601;
- надіслати повідомлення на електронну адресу: mail@bdf.gov.ua;
- звернутися за телефоном: +380 44 333 43 54.
- з будь-якої адреси шляхом направлення електронного повідомлення на адресу compliance@creditdnepr.com;
- шляхом подання інформації як у персоналізованій, так і у знеособленій формі, через Анкету зворотного зв’язку, яка розміщена в електронному вигляді на веб-порталі Банку на сторінці "ПРО БАНК/КОМПЛАЄНС ("Повідомити про неприйнятну поведінку / Порушення в діяльності");
- листом на офіційну адресу Банку.
- Назва проєкту і адреса, де знаходяться відповідні виробничі потужності пов'язаних клієнтів Банку тощо;
- Опишіть, що саме трапилося та надайте якомога більше деталей (Хто причетний? Де і коли це сталося? Звідки Ви про це знаєте?);
- Залиште, будь ласка, принаймні адресу електронної пошти або номер мобільного телефону, щоб Банк міг зв’язатися з Вами для отримання додаткової інформації, якщо це необхідно, та перевірити факти.
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПОРУШЕННЯ
Ви можете залишити свої контактні дані або повідомити нас конфіденційно. Банк гарантує збереження конфіденційності звернень про неприйнятну поведінку / порушення в діяльності Банку. Надання конфіденційних повідомлень враховує механізм забезпечення захисту заявників (whistleblowing policy mechanism). Якщо Ви вкажете своє прізвище, ім'я, по батькові та контактні дані, то Вам обов'язково повідомлять про заходи, вжиті за результатами перевірки отриманої від Вас інформації. У повідомленні варто вказати інформацію про ПІБ та посаду працівника / назву підрозділу Банку, щодо якого Вам стали відомі факти неприйнятної поведінки / порушення, дату / час інциденту та надати докази (за наявності). Доступ до наданої Вами інформації матиме обмежене коло працівників підрозділу комплаєнс АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО». Зазначена інформація розголошенню не підлягає. Звернення, надані з метою вирішення особистих конфліктів з працівниками АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», не розглядатимуться.
Форма повідомлення про порушення
КОНТАКТИ
Управління комплаєнс АТ «Банк Кредит Дніпро»
Email: compliance@creditdnepr.com