меню

Комплаєнс

АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» у своїй діяльності дотримується найвищих стандартів комплаєнс-вимог чинного законодавства України, нормативно-правових актів Національного банку України та ринкових стандартів, правил добросовісної конкуренції, корпоративної етики та запобігання конфлікту інтересів.

У Банку впроваджені єдині принципи та підходи щодо функціонування системи управління комплаєнс-ризиками з метою забезпечення відповідності діяльності Банку вимогам чинного законодавства України, внутрішнім нормативним документам Банку; постійної підтримки найвищого рівня культури управління комплаєнс-ризиками для захисту інтересів вкладників, клієнтів, контрагентів Банку; формування та підтримки стабільного позитивного іміджу Банку.

Документи

Повідомити про неприйнятну поведінку / Порушення в діяльності

Якщо Вам відомі наявні факти порушення вимог законодавства, протиправних дій або корупції, незаконної діяльності, розголошення / неналежних дій щодо збереження відомостей, що містять персональні дані, банківську таємницю (крім випадків, коли розкриття такої інформації передбачене законодавством України), неналежного управління ресурсами Банку, зловживання службовим становищем, інші аспекти неетичної поведінки працівників Банку (порушення норм та вимог Кодексу корпоративної етики Банку), а також факти наявності потенційного або реального конфлікту інтересів в діяльності Банку тощо, Ви можете проінформувати підрозділ комплаєнс АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», направивши відповідне повідомлення з метою проведення подальшої перевірки кожного факту та вжиття відповідних заходів.

Банк заздалегідь вдячний Вам за точність і повноту інформації у Вашому повідомленні.

Повідомити можна одним зі способів:

  • надіслати лист на адресу для кореспонденції: АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», вул. Жилянська, 32, м. Київ, 01033, Україна
  • надіслати повідомлення на електронну адресу: compliance@creditdnepr.com
  • оформити звернення через сайт -> ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПОРУШЕННЯ нижче

У повідомленні просимо зазначити всю наявну у Вас інформацію щодо фактів виявлених порушень, які стали Вам відомі.  

Скарги щодо якості обслуговування у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» тощо не є предметом розгляду Комплаєнс. Якщо Ваше повідомлення стосується вищезазначеної інформації, будь ласка, надайте таку інформацію за допомогою форми в розділі «КОНТАКТИ».

Банк гарантує збереження конфіденційності звернень про неприйнятну поведінку / порушення в діяльності Банку. Надання конфіденційних повідомлень враховує механізм забезпечення захисту заявників (whistleblowing policy mechanism). У повідомленні варто вказати інформацію про ПІБ та посаду працівника / назву підрозділу Банку (якщо повідомлення стосується таких працівників / підрозділів), щодо якого(их) Вам стали відомі факти неприйнятної поведінки / порушення, дату / час інциденту та надати докази (за наявності).

Чи можу я відправити повідомлення анонімно?

Так. Банк може приймати та розглядати анонімні звернення/повідомлення, які містять інформацію/факти щодо виявлених порушень, які Банк має змогу перевірити. Однак у випадку отримання анонімних звернень Банк не зможе надати Вам зворотній зв'язок за результатами перевірки отриманих фактів та вжитих заходів. Тому Вам рекомендується будь-яким чином ідентифікувати себе та надати принаймні адресу електронної пошти або номер мобільного телефону, щоб уможливити та полегшити будь-які подальші ефективні дії Банку.

Звернення/скарги, пов'язані з питаннями ESG 

Використовуючи наведену на офіційному сайті Банку форму, Ви можете залишити звернення/скаргу в тому числі щодо екологічних, соціальних та управлінських аспектів діяльності Банку або проєктів, до фінансування яких він долучився.

Наприклад, якщо у Вас є інформація, що Банк потенційно може інвестувати у проєкти, що негативно впливають на стан довкілля; або на певних відділеннях Банку, на Вашу думку, дещо недостатня доступність послуг для людей з інвалідністю тощо.

Що я маю включити до свого повідомлення з питань ESG?

У своєму повідомленні вкажіть, будь ласка, таку інформацію:

  • Назва проєкту і адреса, де знаходяться відповідні виробничі потужності пов'язаних клієнтів Банку тощо;
  • Опишіть, що саме трапилося та надайте якомога більше деталей (Хто причетний? Де і коли це сталося? Звідки Ви про це знаєте?);
  • Залиште, будь ласка, принаймні адресу електронної пошти або номер мобільного телефону, щоб Банк міг зв’язатися з Вами для отримання додаткової інформації, якщо це необхідно, та перевірити факти.

Банк впровадив механізм комунікації, який забезпечує конфіденційність отриманої інформації, а також захист осіб, які сумлінно висловлюють занепокоєння щодо потенційних порушень, незаконної/неприйнятної поведінки, дискримінації або інших неправомірних дій тощо.

Якщо Ви бажаєте, щоб ми зв’язувалися з Вами для будь-яких роз’яснень, зберігаючи Вашу анонімність – будь ласка, обов'язково заповніть контактну інформацію (наприклад, вкажіть електронну адресу чи номер телефону), яка не розкриватиме Вашу особу і ми, поважаючи Ваше бажання анонімності, зв'яжемося з Вами в разі необхідності.

Дякуємо за Вашу участь у постійному підтриманні Банком високих стандартів управління та етики, а також Ваше сприяння захисту інтересів наших клієнтів, партнерів, акціонера і персоналу.

Форма повідомлення про порушення

КОНТАКТИ

Управління комплаєнс АТ «Банк Кредит Дніпро»
Email: compliance@creditdnepr.com

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

* За умови його наявності