меню

Вакансії Головного офісу

Керівник проектів Відділ аналізу та підтримки корпоративного бізнесу, м.Київ
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ`ЯЗКИ:

  • аналіз діючих процесів в банку та їх удосконалення, в частині залучення та супроводження клієнтів корпоративного бізнесу;
  • аналітика бізнес вертикалі, робота з великими масивами даних, робота з базами даних;
  • участь в плануванні бюджету корпоративного бізнесу, планування KPI менеджерів, контроль виконання показників бізнесу.

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • вища економічна освіта;
  • досвід роботи аудиторських компаніях від 1-го року;
  • досвід участі в бюджетному процесі, досвід побудови аналітики;
  • особисті навички: аналітичне мислення, уважність, відповідальність, організованість, вміння розставляти пріоритети, вміння працювати у команді.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • можливість професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання;
  • дружний колектив професіоналів.
Оператор call-центру (клієнтська підтримка), м.Дніпро
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • консультація клієнтів з питань обслуговування, банківських продуктів і послуг (карти, депозити, кредити, тарифи, комісії тощо);
  • активація банківських продуктів за зверненням клієнтів;
  • оформлення заявок клієнтів на оформлення продуктів Банку.

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • освіта: середньо-спеціальна / вища / незакінчена вища (готові розглядати студентів);
  • уважність, відповідальність;
  • високі комунікативні навички;
  • володіння українською мовою.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • фіксовану заробітну плату + щомісячну премію за результатами роботи;
  • соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • можливість професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання - Ваша цілеспрямованість, Ваша результативність допоможуть Вам досягати нових кар'єрних висот;
  • дружний колектив професіоналів.
Аналітик Управління комерційного планування та бізнес аналітики,м.Київ
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

Аналітик Управління комерційного планування та бізнес аналітики

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВЯЗКИ:

  • аналітична підтримка діяльності роздрібного бізнеса Банка;
  • участь у формуванні стратегічних сценаріїв розвитку Банка;
  • участь у фінансовому плануванні роздрібного бізнесу та діджитал трансформації;
  • стратегічне планування діяльності Банка;
  • регулярна аналітика діяльності роздрібного бізнеса Банка на основі існуючих форм звітності;
  • формування регулярної та нерегулярної звітності;
  • бюджетування роздрібного бізнесу Банка;
  • оцінка фінансової ефективності проектів/ініціатив Банка на всіх стадіях (від попередньої оцінки очікуваного фінансового ефекту до формування висновків за результатами завершення).

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • вища освіта;
  • досвід від 3 років (бажано у бізнес-аналітиці, аналітиці продажів та/або ризик менеджменті);
  • знання SQL, Excel, PowerPoint;
  • досвід у презентації результатів досліджень/аналізу.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • медичне страхування;
  • можливості професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання.
Начальник управління фінансового моніторингу (Відповідальний працівник банку з питань фінансового моніторингу), м.Київ
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

 ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ`ЯЗКИ:

  • виявлення та реєстрація фінансових операцій, що відповідно до Закону підлягають фінансовому моніторингу
  • підготовка повідомлень та відповідей для Уповноваженого Органу;
  • аналіз та формування звітності щодо здійснення фінансового моніторингу;
  • виконання контролю над проведенням ідентифікації та вивчення клієнтів;
  • розробка, постійне оновлення і впровадження внутрішніх документів з фінансового моніторингу;

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  •  вища освіта;
  • досвід роботи в банку за напрямком фінансового моніторингу- не менше 3-х років;
  • знання нормативних актів НБУ та актуального законодавства з питань фінансового моніторингу;
  • обізнаність із законодавством України у сфері ПВК/ФТ та міжнародними стандартами у цій сфері, а також володіння навичками щодо застосування в практичній діяльності вимог законодавства України та внутрішніх документів банку з питань ПВК/ФТ*.
  • (*ПВК/ФТ - запобігання та протидія легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення);
  • відповідність кваліфікаційним вимогам, які визначені нормативно-правовим актом Національного банку України.
  • бездоганна ділова репутація.

 МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • можливості професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання;
  • медичне страхування; 
  • можливість приєднатися до корпоративної футбольної команди.

 

Менеджер з продажів фінансових інструментів, м.Київ
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • проведення переговорів та консультацій з клієнтами стосовно валютного ринку, проведення зовнішньо-економічної діяльності та роботи з фінансовими інструментами;
  • протягом торгівельної сесії узгодження з клієнтами умов купівлі, продажу та обміну іноземної валюти за заявками клієнтів;
  • координація торгівельної позиції Банку, щодо купівлі, продажу та обміну іноземної валюти за заявками клієнтів;
  • впровадження нових продуктів;
  • участь у складанні звітності до Національного банку України щодо казначейських операцій клієнтів,а також підготовка внутрішніх звітів по результатах роботи відділу;
  • обмін інформацією з іншими бізнесами Банку з метою залучення клієнтів на комплексне обслуговування в Банк.

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • вища освіта;
  • досвід роботи на аналогічній посаді не менше 3 років;
  • професійні навички: ведення переговорів, досвід продажів казначейських продуктів та фінансових інструментів, знання валютного законодавства, плану бухгалтерських рахунків та технологію проведення, також оформлення казначейських операцій і операцій з фінансовими інструментами з клієнтами, досвід роботи з договорами та іншими угодами;
  • особисті навички: відповідальність, комунікабельність, націленість на результат.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному із провідних Банків України;
  • конкурентну заробітну плату;
  • соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • можливість професійного розвитку та кар'єрного росту;
  • корпоративне навчання.
Оператор call-центру (продажі), м.Дніпро
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

 

Ти вільно і впевнено спілкуєшся з людьми? Тоді тобі до нас! Ми — ті, для кого клієнт понад усе. Ми — ті, хто допомагає і консультує.

Ми, Банк Кредит Дніпро — універальний банк, що пропонує повний комплекс фінансово-банківських послуг, — запрошуємо до своєї команди Оператора Сall-центру.

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • Телефонні дзвінки клієнтам з метою продажу банківських продуктів;
  • Оформлення заявок клієнтів в телефонному режимі на отримання кредитних продуктів.

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • Ти вже отримав середньо-спеціальну/вищу/незакінчену вищу освіту або ж продовжуєш навчатись (готові розглядати спудентів);
  • Тобі дуже подобається спілкуватись з людьми;
  • Вільно володієш українською і російською мовами;
  • У тебе чітка дикція;
  • І можливо ще не маєш досвіду роботи?
  • Тоді тобі однозначно до нас!

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Офіційне працевлаштування і стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • Фіксовану заробітну плату (ставка 9000 грн.) + щомісячну премію за результатами роботи;
  • Соціальний пакет у відповідності до КЗоТ;
  • Медичне страхування;
  • Можливість професійного і кар'єрного розвитку, корпоративне навчання — Ваша цілестпрямованість, Ваша результативність допоможуть Вам досягати нових кар'єрних звершень;
  • Дружній колектив професіоналів;
  • Гнучкий графік роботи, а саме є такі варіанти: 5\2 з 9:00 до 18:00; 2\2 (денні зміни)

Якщо тебе цікавить інший графік роботи, а його тут немає? Сміливо телефонуй нам (номер телефону вказаний нижче), готові обговорювати різні варіанти!

Бажаєш працювати у відомій, стабільній компанії та розвиватися — направляй свое резюме або телефонуй за номером +380676324443 , Тетяна!

 

Керівник за напрямком методології аудиту Управління внутрішнього аудиту,м.Київ
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

Керівник за напрямком методології аудиту Управління внутрішнього аудиту

        ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВЯЗКИ:

  • розробка, ведення і актуалізація методології аудиту;
  • аудиторські перевірки процесів ГО та звіти за результатами проведених перевірок;
  • проведення узагальненої оцінки СВК Банку;
  • участь в підготовці планів перевірок на основі ризик-орієнтованого підходу;
  • участь у моніторингу виконання рекомендацій за результатами аудиторських перевірок та підготовка періодичних звітів по моніторингу виконання рекомендацій;
  • підготовка звітності для НБУ.

        ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • вища економічна – економіка/менеджмент та фінанси/ облік й аудит, юридична;
  • досвід роботи в сфері внутрішнього аудиту банків не менше 3-х років або досвід роботи в аудиторських компаніях «великої четвірки» не менше 1-го року з навиками проведення аудиторських перевірок банків та фінансових компаній;
  • знання передових практик внутрішнього аудиту (IPPF), достатність навичок і досвіду, необхідних для ведення методології аудиту, проведення перевірок всіх сфер діяльності банку, ризиків, які притаманні діяльності банку;
  • базові знання у галузі бухгалтерського обліку і фінансів, права, інформаційних технологій, управління активами та пасивами, фінансового, організаційного менеджменту Банку;
  • здатність збирати і розуміти інформацію, вивчати та оцінювати аудиторські докази. Знання методів аудиторської перевірки;
  • досвідчений користувач MS Office, навички роботи з великими базами даних.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • медичне страхування;
  • можливості професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання.
Менеджер по роботі з клієнтами в агробізнесі, м.Полтава
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • залучення клієнтів агробізнесу;
  • активна участь в розвитку бізнесу Банку в агросекторі;
  • прямі продажі банківських продуктів клієнтам;
  • моніторинг поточного кредитного портфелю в регіоні;
  • робота з простроченою заборгованістю;

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • вища фінансово-економічна освіта;
  • досвід роботи в активних продажах в Агробізнесі;
  • навики проведення фінансового аналізу;
  • бажання навчатись та удосконалювати власні знання в проведені ФЕА та в залученні клієнтів;
  • комунікабельність, відповідальність, порядність;
  • наявність водійського посвідчення (буде розглядатись як перевага).

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне працевлаштування і стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • фіксовану заробітну плату + премію за результатами роботи;
  • соціальний пакет у відповідності до КЗоТ;
  • можливість професійного і кар'єрного розвитку, корпоративне навчання - Ваша цілестпрямованість, Ваша результативність допоможуть Вам досягати нових кар'єрних звершень.