меню

Вакансии Главного офиса

Product owner (цільове кредитування)
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ`ЯЗКИ:

  • аналіз ринку (моніторинг конкурентів, пошук можливості для розвитку продукту та його монетизації);
  • тестування продуктів конкурентів проведення зворотного інжинірингу процесів продажу та сервісу;
  • аналіз параметрів роботи продукту в банку (аналіз «воронок», поведінки клієнтів та контроль дохідності);
  • формування та моніторинг метрик ефективності по клієнтському сегменту та продукту - KPI по доходності, об’ємам активності, конверсіям, тощо;
  • участь у формуванні клієнтських стратегій та побудова клієнтського досвіду в частині користування продуктовою лінійкою на життєвому циклі клієнта;
  • контроль якості клієнтського досвіду, визначення точок, критичних для клієнтського рішення, регулярний моніторинг та покращення продукту і процесів на основі зворотного зв’язку;
  • операційне управління кампаніями активностей з кредитування на базі сформованої клієнтської стратегії для окремих сегментів – аналіз інсайтів на базі поведінкових та інших характеристик клієнтів, формування продуктових оферів для окремих сегментів та каналів продажу, узгодження комунікаційної стратегії;
  • керування беклогом розробки та зміни продуктової лінійки (формування гіпотез, описання функцій/задач, пріоритезація робіт над ними), управління RoadMap-ом та пріоритетами;
  • організація роботи команд (розробка, тестування, операційне супроводження, маркетинг, юридичне супроводження), тісна взаємодіяти з командою суміжних підрозділів бек та мідл офісу;
  • проектне управління щодо реалізації ІТ рішень в т. ч. інтеграції з різними системами банку та партнерів для забезпечення циклів продажу та надання сервісу по продукту;
  • комунікація з технічними виконавцями, бізнес аналітиками, підрядниками, та підрозділами бек та мідл офісу;
  • кчасть у тестуванні продуктів та процесів споживчого кредитування зі сторони замовника.

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • досвід роботи у фінансовому секторі від 3-х років;
  • досвід у розробці та впровадженні продуктів кредитної лінійки цільового та заставного кредитування;
  • досвід у побудові процесів продажів та обслуговування клієнтів;
  • управління P&L продуктів кредитування;
  • впевнений користувач MS Excel, PowerPoint;
  • досвід роботи з аналізу та систематизації даних з використанням аналітичних інструментів PowerBI, Tableau або аналог;
  • досвід написання бізнес-вимог, щодо впровадження нових продуктів чи послуг;
  • проактивність, націлений на результат;
  • вища освіта.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному із провідних Банків України;
  • Соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • Медичне страхування;
  • Можливість професійного розвитку та кар'єрного росту;
  • Корпоративне навчання.
Оператор call-центру (клієнтська підтримка), м.Дніпро
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • консультація клієнтів з питань обслуговування, банківських продуктів і послуг (карти, депозити, кредити, тарифи, комісії тощо);
  • активація банківських продуктів за зверненням клієнтів;
  • оформлення заявок клієнтів на оформлення продуктів Банку.

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • освіта: середньо-спеціальна / вища / незакінчена вища (готові розглядати студентів);
  • уважність, відповідальність;
  • високі комунікативні навички;
  • володіння українською мовою.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • фіксовану заробітну плату + щомісячну премію за результатами роботи;
  • соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • можливість професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання - Ваша цілеспрямованість, Ваша результативність допоможуть Вам досягати нових кар'єрних висот;
  • дружний колектив професіоналів.
Product owner (споживче кредитування), м.Київ
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВЯЗКИ:

  • аналіз ринку (моніторинг конкурентів, пошук можливості для розвитку продукту та його монетизації);
  • тестування продуктів конкурентів проведення зворотного інжинірингу процесів продажу та сервісу;
  • аналіз параметрів роботи продукту в банку (аналіз «воронок», поведінки клієнтів та контроль дохідності);
  • формування та моніторинг метрик ефективності по клієнтському сегменту та продукту - KPI по доходності, об’ємам активності, конверсіям, тощо;
  • участь у формуванні клієнтських стратегій та побудова клієнтського досвіду в частині користування продуктовою лінійкою на життєвому циклі клієнта;
  • контроль якості клієнтського досвіду, визначення точок, критичних для клієнтського рішення, регулярний моніторинг та покращення продукту і процесів на основі зворотного зв’язку;
  • операційне управління кампаніями активностей з кредитування на базі сформованої клієнтської стратегії для окремих сегментів – аналіз інсайтів на базі поведінкових та інших характеристик клієнтів, формування продуктових оферів для окремих сегментів та каналів продажу, узгодження комунікаційної стратегії;
  • керування беклогом розробки та зміни продуктової лінійки (формування гіпотез, описання функцій/задач, пріоритезація робіт над ними), управління RoadMap-ом та пріоритетами;
  • організація роботи команд (розробка, тестування, операційне супроводження, маркетинг, юридичне супроводження), тісна взаємодіяти з командою суміжних підрозділів бек та мідл офісу;
  • проектне управління щодо реалізації ІТ рішень в т. ч. інтеграції з різними системами банку та партнерів для забезпечення циклів продажу та надання сервісу по продукту;
  • комунікація з технічними виконавцями, бізнес аналітиками, підрядниками, та підрозділами бек та мідл офісу;
  • участь у тестуванні продуктів та процесів споживчого кредитування зі сторони замовника.

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • досвід роботи у фінансовому секторі від 3-х років;
  • досвід у розробці та впровадженні продуктів кредитної лінійки споживчого кредитування;
  • досвід у побудові процесів продажів та обслуговування клієнтів, в т. ч. досвід впровадження онлайн процесів кредитування є перевагою;
  • управління P&L продуктів масового кредитування;
  • досвід написання бізнес-вимог, щодо впровадження нових продуктів чи послуг;
  • досвід повномасштабних проектів щодо вопровадження нових бізнес моделей масового кредування, участь у формуванні стратегії роботи з масовим сегментом ринку є перевагою;
  • проактивність, клієнтоорієнтованість та націленість на результат;
  • впевнений користувач MS Excel, PowerPoint;
  • досвід роботи з аналізу та систематизації даних з використанням аналітичних інструментів PowerBI, Tableau або аналог;
  • вища освіта.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • медичне страхування;
  • можливості професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання.
фахівець Департаменту стратегії та операційної ефективності, м.Київ
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

 ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ`ЯЗКИ:

  • участь у розробці стратегії банку – збір та обробка інформації по фінансових показниках банківської системи, макроекономічних показниках, внутрішніх показниках бізнес-ліній Банку, тощо Участь у розробці аналітичних звітів, дослідженнях банківського ринку;
  • участь у проектах по розробці системи управлінської звітності для бізнес-напрямків, включаючи звітність за бізнес-показниками та показниками операційної ефективності;
  • участь у проектах по розробці фінансових моделей оцінки ефектів від реалізації ініціатив, запуску продуктів, бізнес-ліній, стратегічної фінансової моделі Банку, тощо;
  • підготовка презентаційних матеріалів для проведення стратегічних сесій, подання концепцій, результатів аналізу, звітів з виконання стратегічних планів, тощо;

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • вища освіта за фахом економіка/фінанси/кібернетика/математика;
  • знання та навички користування на високому рівні інструментами MS office: Excel, PowerPoint;
  • аналітичний склад розуму, бажання вчитися, ініціативність;
  • вміння працювати в команді та приймати відповідальність за виконання поставлених задач;
  • бажано: знання PowerBI, базові знання SQL;
  • бажано: досвід роботи в банках у підрозділах фінансів/бізнесу/ризик-менеджменту на позиціях, пов’язаних зі звітністю, аналітикою або досвід роботи в консалтингових або аудиторських компаніях.

 МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Офіційне працевлаштування та стабільну роботу;
  • Фіксовану заробітну плату;
  • Медичне страхування;
  • Соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • Можливість професійного розвитку та кар'єрного росту;
  • Корпоративне навчання.

 

Менеджер з продажів фінансових інструментів, м.Київ
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • проведення переговорів та консультацій з клієнтами стосовно валютного ринку, проведення зовнішньо-економічної діяльності та роботи з фінансовими інструментами;
  • протягом торгівельної сесії узгодження з клієнтами умов купівлі, продажу та обміну іноземної валюти за заявками клієнтів;
  • координація торгівельної позиції Банку, щодо купівлі, продажу та обміну іноземної валюти за заявками клієнтів;
  • впровадження нових продуктів;
  • участь у складанні звітності до Національного банку України щодо казначейських операцій клієнтів,а також підготовка внутрішніх звітів по результатах роботи відділу;
  • обмін інформацією з іншими бізнесами Банку з метою залучення клієнтів на комплексне обслуговування в Банк.

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • вища освіта;
  • досвід роботи на аналогічній посаді не менше 3 років;
  • професійні навички: ведення переговорів, досвід продажів казначейських продуктів та фінансових інструментів, знання валютного законодавства, плану бухгалтерських рахунків та технологію проведення, також оформлення казначейських операцій і операцій з фінансовими інструментами з клієнтами, досвід роботи з договорами та іншими угодами;
  • особисті навички: відповідальність, комунікабельність, націленість на результат.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному із провідних Банків України;
  • конкурентну заробітну плату;
  • соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • можливість професійного розвитку та кар'єрного росту;
  • корпоративне навчання.
Оператор call-центру (продажі), м.Дніпро
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

Ти вільно і впевнено спілкуєшся з людьми? Тоді тобі до нас! Ми — ті, для кого клієнт понад усе. Ми — ті, хто допомагає і консультує.

Ми, Банк Кредит Дніпро — універальний банк, що пропонує повний комплекс фінансово-банківських послуг, — запрошуємо до своєї команди Оператора Сall-центру.

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • Телефонні дзвінки клієнтам з метою продажу банківських продуктів;
  • Оформлення заявок клієнтів в телефонному режимі на отримання кредитних продуктів.

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • Ти вже отримав середньо-спеціальну/вищу/незакінчену вищу освіту або ж продовжуєш навчатись (готові розглядати спудентів);
  • Тобі дуже подобається спілкуватись з людьми;
  • Вільно володієш українською і російською мовами;
  • У тебе чітка дикція;
  • І можливо ще не маєш досвіду роботи?
  • Тоді тобі однозначно до нас!

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Офіційне працевлаштування і стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • Фіксовану заробітну плату (ставка 9000 грн.) + щомісячну премію за результатами роботи;
  • Соціальний пакет у відповідності до КЗоТ;
  • Медичне страхування;
  • Можливість професійного і кар'єрного розвитку, корпоративне навчання — Ваша цілестпрямованість, Ваша результативність допоможуть Вам досягати нових кар'єрних звершень;
  • Дружній колектив професіоналів;
  • Гнучкий графік роботи, а саме є такі варіанти: 5\2 з 9:00 до 18:00; 2\2 (денні зміни)

Якщо тебе цікавить інший графік роботи, а його тут немає? Сміливо телефонуй нам (номер телефону вказаний нижче), готові обговорювати різні варіанти!

Бажаєш працювати у відомій, стабільній компанії та розвиватися — направляй свое резюме або телефонуй за номером +380676324443 , Тетяна!

 

Старший менеджер з продажу (малий та середній бізнес), м.Харків
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ`ЯЗКИ:

  • пошук та залучення нових клієнтів МСБ;
  • супроводження та розвиток відносин з портфелем існуючих клієнтів;
  • проведення переговорів на предмет співпраці;
  • попередній аналіз фінансового стану клієнта;
  • продаж банківських продуктів новим та існуючим клієнтам.

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи в банківській сфері від 1року;
  • Бажано з досвідом роботи в пошуку та залученню юридичних осіб;
  • Розуміння особливості та потреби клієнтів малого та мікро бізнесу;
  • Практичний досвід проведення переговорів;
  • Знання банківських продуктів та процесів;
  • Розуміння базових підходів до фінансового аналізу клієнтів МСБ;
  • Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
  • Бути наполегливим та орієнтованим на результат.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Офіційне працевлаштування та стабільну роботу;
  • Фіксовану заробітну плату + мотивацію;
  • Медичне страхування;
  • Соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • Можливість професійного розвитку та кар'єрного росту;
  • Корпоративне навчання.
Провідний юрисконсульт відділу правового забезпечення корпоративного та роздрібного бізнесу
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ`ЯЗКИ:

  • підготовка юридичних висновків за кредитними заявками клієнтів корпоративного, малого, середнього та роздрібного бізнесу банку;
  • забезпечення правового супроводу активних операцій з клієнтами банку, в тому числі юридичний аналіз повноважень підписантів договорів та правовостановлюючих документів на предмети забезпечення за кредитними операціями банку;
  • погодження нетипових проектів договорів, що укладаються з клієнтами банку

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • повна вища юридична освіта;
  • досвід роботи за фахом в банківській сфері не менше 2-х років;
  • знання в сфері цивільного, господарського, земельного, податкового законодавства, законів та інших нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність банків;
  • вміння самостійно аналізувати чинне законодавство і застосовувати його на практиці, робити правильні висновки;
  • мати організаторські та аналітичні здібності;
  • навички ділового спілкування;
  • впевнений користувач комп’ютером (в т.ч. навички роботи з ПЗ Liga закон).

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • медичне страхування;
  • можливості професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання.

 

 

 

 

Керівник за напрямком методології аудиту Управління внутрішнього аудиту,м.Київ
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

Керівник за напрямком методології аудиту Управління внутрішнього аудиту

        ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВЯЗКИ:

  • розробка, ведення і актуалізація методології аудиту;
  • аудиторські перевірки процесів ГО та звіти за результатами проведених перевірок;
  • проведення узагальненої оцінки СВК Банку;
  • участь в підготовці планів перевірок на основі ризик-орієнтованого підходу;
  • участь у моніторингу виконання рекомендацій за результатами аудиторських перевірок та підготовка періодичних звітів по моніторингу виконання рекомендацій;
  • підготовка звітності для НБУ.

        ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • вища економічна – економіка/менеджмент та фінанси/ облік й аудит, юридична;
  • досвід роботи в сфері внутрішнього аудиту банків не менше 3-х років або досвід роботи в аудиторських компаніях «великої четвірки» не менше 1-го року з навиками проведення аудиторських перевірок банків та фінансових компаній;
  • знання передових практик внутрішнього аудиту (IPPF), достатність навичок і досвіду, необхідних для ведення методології аудиту, проведення перевірок всіх сфер діяльності банку, ризиків, які притаманні діяльності банку;
  • базові знання у галузі бухгалтерського обліку і фінансів, права, інформаційних технологій, управління активами та пасивами, фінансового, організаційного менеджменту Банку;
  • здатність збирати і розуміти інформацію, вивчати та оцінювати аудиторські докази. Знання методів аудиторської перевірки;
  • досвідчений користувач MS Office, навички роботи з великими базами даних.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • соціальний пакет відповідно до КЗпП;
  • медичне страхування;
  • можливості професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання.
Старший аналітик Управління клієнтського аналізу
ТЕРМІНОВОВідіслати резюме

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • аналізувати поведінкові та соціально - демографічні метрики клієнтів Банку на основі великих масивів даних;
  • пропонувати та впроваджувати структуровані методики аналізу клієнтів для ідентифікації потенціалу клієнта та потреб щодо його сервісного досвіду;
  • робити висновки щодо побудованого аналізу та пропонувати сегментацію/кластеризацію клієнтів на базі аналізу;
  • приймати участь в розробці клієнтських персоналізованих стратегій, формувати гіпотези та опрацьовувати їх з командою бізнесу.

ОСНОВНІ ВИМОГИ:

  • досвід роботи з базами даних – досвід SQL від одного року, просунутий користувач excel (pivot, queries, formulas);
  • аналітичний склад, вміння системно підходити до вирішення задач;
  • проактивність в формуванні клієнтської аналітики, яка дозволить знаходити інсайти;
  • вміння інтерпретувати дані та робити висновки;
  • досвід формування клієнтської та/або управлінської аналітики, що ідентифікує рівень виконання КПЕ та фактори, що на них впливають;
  • досвід впровадження систем клієнтської сегментації та кластеризації;
  • знання Python є додатковою перевагою.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне працевлаштування і стабільну роботу в одному з провідних Банків України;
  • соціальний пакет у відповідності до КЗоТ;
  • медичне страхування;
  • можливість професійного і кар'єрного розвитку, корпоративне навчання - Ваша цілестпрямованість, Ваша результативність допоможуть Вам досягати нових кар'єрних звершень.