Банк Кредит Дніпро пропонує додатковий дистанційний канал підтримки клієнтів — чат-бот у телеграм-каналі.
Клієнти можуть звертатися в Банк з будь-яких питань через один з найпопулярніших каналів зв'язку Telegram.
У чат-боті Банку Кредит Дніпро клієнт може отримувати розсилку про зміну курсу обраної валюти (євро, долар США), знайти найближчий банкомат або відділення банку; замовити кредитну картку і залишити заявку на кеш-кредит.
У разі необхідності клієнт може підключити оператора Контакт-центру для інформаційно-консультаційної підтримки по продуктах банку; блокування карт в разі втрати, а також блокування Freebank, Apple Pay і Google Pay в разі втрати клієнтом телефону.
З чат-ботом також можна зв'язатися через web-версію Telegram або з іншого телефону, в якому встановлено цей додаток. Оператор Контакт-центру проведе ідентифікацію після надання клієнтом своїх даних.
Робота-асистента можна знайти за іменем @BankCreditDneprBot в пошуковому рядку месенджера.