меню

Миттєві консультації в чат-бот Telegram Банку Кредит Дніпро

15 Вересня 2021

Банк Кредит Дніпро пропонує додатковий дистанційний канал підтримки клієнтів — чат-бот у телеграм-каналі.

Клієнти можуть звертатися в Банк з будь-яких питань через один з найпопулярніших каналів зв'язку Telegram.

У чат-боті Банку Кредит Дніпро клієнт може отримувати розсилку про зміну курсу обраної валюти (євро, долар США), знайти найближчий банкомат або відділення банку; замовити кредитну картку і залишити заявку на кеш-кредит.

У разі необхідності клієнт може підключити оператора Контакт-центру для інформаційно-консультаційної підтримки по продуктах банку; блокування карт в разі втрати, а також блокування Freebank, Apple Pay і Google Pay в разі втрати клієнтом телефону.

З чат-ботом також можна зв'язатися через web-версію Telegram або з іншого телефону, в якому встановлено цей додаток. Оператор Контакт-центру проведе ідентифікацію після надання клієнтом своїх даних.

Робота-асистента можна знайти за іменем @BankCreditDneprBot в пошуковому рядку месенджера.

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

* За умови його наявності