меню

укр     рус

Тендери

Банк Кредит Дніпро запрошує взяти участь у відкритих тендерах.

Діючі тендери

Тендер з відбору постачальника/вендору програмного комплексу для автоматизації управління процесами стягнення заборгованості

ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» оголошує тендер з метою відбору постачальника/вендору програмного комплексу для автоматизації управління процесами стягнення заборгованості і запрошує Вас прийняти в ньому участь шляхом надання Ваших пропозицій відповідно до умов, наведених в Додатку №1 (ТЗ).

Додаткова інформація:

  • Стадії Collection – повний цикл (від PreCollection до Legal та продажу кредиту);
  • Кількість користувачів – від 20 до 200;
  • Типи кредитів – заставні та беззаставні кредити фізичних осіб в т.ч. ФОП;
  • Обсяг портфелю – від  100 тис. – 500 тис. кредитних справ.

Вимоги до учасників відбору:

  • діяльність на ринку постачання/розробки програмних комплексів в т.ч. для автоматизації управління процесами стягнення заборгованості не менше 3 років;
  • прозора структура власності і менеджменту;
  • відсутність збудженої процедури банкрутства або ліквідації;
  • відсутність репутаційних ризиків;
  • інші.

Правила проведення відбору:

Відбір постачальника проводиться в 3 етапи відповідно до прозорих і аргументованих критеріїв. Повідомлення про початок відбору розміщується на інтернет-сторінці ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», подається особисто потенційним учасникам та розміщується на сайтах з закупівель https://zakupki.prom.ua .

Перший етап (01.11.17 - 10.11.17), надання учасниками таких документів:

  1. Презентаційний лист учасника, в якому вказується наявність досвіду роботи на ринку, досвід з великими клієнтами, об'єктами, кількості працюючих і інша загальна інформація про компанію.
  2. Заповнене технічне завдання (додаток 1).
  3. Шаблони договорів на постачання ПО та на подальше технічне супроводження.
  4. Установчі документи в т.ч. документи на інтелектуальну власність за необхідності.
  5. Заповнена комерційна пропозиція (додаток 2).
  6. Рекомендаційні листи від клієнтів та інша інформація

Застереження 1: Надання перерахованих документів не гарантує співпрацю між ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» та учасником.

Другий етап (13.11.17 – 24.11.17), проведення демо-презентацій системи учасниками та переоцінка комерційних пропозицій:

Учасники, що пройшли до другого етапу, запрошуються до приміщення ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» для проведення презентацій системи. За необхідності можлива організація презентації на території постачальника.

На цьому етапі проводяться перемовини по перегляд цінових пропозицій в сторону зменшення.

Третій етап (27.11.17 - 08.12.17), визначення переможця:

Визначення компанії постачальника програмного комплексу для автоматизації управління процесами стягнення заборгованості з подальшим укладанням договору.

Додатково:

Умови конфіденційності: Інформація, надана учасниками, буде розглядатися як комерційна і повністю конфіденційна. Дані ніколи не будуть опубліковані і не будуть використані ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» для інших цілей, окрім як проведення даного відбору. Учасники в період проведення відбору і після його закінчення зобов'язані дотримуватися конфіденційності у поданій ним ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» інформації, і не передавати її третім особам.

Всі витрати, понесені Вами в результаті підготовки Вашої пропозиції, відносяться на Ваш рахунок.

Строки проведення етапів відбору можуть бути переглянуті ініціатором проведення тендеру.

Технічне завдання щодо програмного комплексу для автоматизації управління процесами стягнення заборгованості

Комерційна пропозиція

Контактна особа:

Анна Саруханян, e-mail: Anna.Sarukhanian@creditdnepr.com , конт.тел: +380961397593