меню

Припинення кредитних канікул

1.Припинення кредитних канікул

Шановні клієнти! 30.06.2022 року завершився строк кредитних канікул за кредитами готівкою та кредитними картками, впроваджених раніше Банком.
У зв’язку з цим та керуючись регуляторними змінами Банк прийняв рішення не подовжувати дію кредитних канікул — відтепер виконання всіх зобов’язань повинне виконуватись клієнтами в повному обсязі відповідно до умов кредитних договорів.

За регуляторними вимогами, у випадку несплати клієнтом зобов’язань за кредитними договорами, починаючи з 01.07.2022 року такі невиконані зобов’язання, а також суму зобов’язань, яка підлягала сплаті протягом кредитних канікул, але не була сплачена клієнтами, Банк повинен виносити на рахунки простроченої заборгованості.
Ми вдячні всім клієнтам, які якісно обслуговують свої кредити та намагаються виконувати свої зобов’язання попри все.

2. Реструктуризація

Банк розуміє, що в умовах воєнного стану не всі клієнти мають змогу виконувати свої зобов’язання в повному обсязі, тому Банк, за відсутності заперечень клієнтів, в липні 2022 року здійснить реструктуризацію кредитів клієнтів, щоб зменшити щомісячний платіж за кредитом та допомогти клієнтам виконувати зобов'язання належним чином, а саме:

За кредитами готівкою:

  • Банк надає відстрочку з оплати основної суми боргу, сплата якого припадає на період з 01.07.22 – 30.09.22;
  • Банк здійснить лонгацію кредиту на строк, необхідний для того, щоб погасити суму основного боргу, яку клієнт не сплачуватиме протягом зазначеного вище періоду. При цьому, буде дотримано умови ануітетного графіку платежу за договором з клієнтом – тобто, сума платежів в майбутніх періодах лонгації не буде вищою, ніж стандартна сума, передбачена договором з клієнтом;
  • реструктуризація за кредитами готівкою застосовуватиметься лише до клієнтів, у яких кінцева дата погашення Кредиту згідно з графіком погашення, діючого за Кредитним договором, настає не раніше 01.11.2022 року.

За кредитними картками:

  • У разі накопичення несплачених клієнтом процентів та комісій за обов’язковим мінімальним платежем за кредитною карткою в попередніх періодах, термін сплати яких припадає на періоди: за карткою і з пільговим періодом — з 24.02.22 по 05.07.22, а за карткою без пільгового періоду – з 24.02.22 по 25.06.22, Банк здійснить погашення таких несплачених процентів та комісій за рахунок кредитного ліміту.
    Таким чином, розмір обов’язкового мінімального платежу клієнта, який мав несплачені проценти та комісії, значно зменшиться і це дозволить клієнту своєчасно виконувати у подальшому зобов’язання за кредитною карткою;
  • реструктуризація за кредитним картками застосовуватиметься лише до клієнтів, які станом на 24.02.2022 р. не мали простроченої заборгованості за кредитною карткою. Більш детально про умови реструктуризації Ви можете дізнатися за посиланням https://creditdnepr.com.ua/umovy-ta-pravyla/pryvatnym-kliyentam/universalnyy-dogovir-bankivskogo-obslugovuvannya-pryvatnym-kliyentam або зателефонувавши до Контакт-Центру Банку 0 800 507 700 чи завітавши до відділення Банку.

ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ:

  • Чи можу я відмовитись від реструктуризації?
  • Так, але реструктуризація є вигідною для Вас, бо дає можливість суттєво зменшити розмір обов’язкового мінімального платежу за кредитним договором. Пропонуємо скористатись нею, адже реструктуризація не позбавляє Вас права достроково погашати кредит в будь-який час за Вашим бажанням.
  • Якщо я не буду сплачувати за кредитом, чи передаватиме банк інформацію в кредитне бюро?
  • Так, згідно з регуляторними вимогами Банк виноситиме несплачені суми на прострочену заборгованість, а в такому разі Банк зобов’язаний передавати інформацію про прострочені зобов’язання і до кредитного бюро.
  • Якщо мій кредит реструктуризовано, чи вважається, що у мене проблемний кредит та інформація буде передана в кредитне бюро?
  • Ні, якщо вся прострочена заборгованість буде реструктуризована, це не погіршує стан Вашого кредиту і Банк не передасть інформацію про прострочені зобов’язання до кредитного бюро через відсутність таких прострочених зобов’язань. Однак якщо реструктуризація стосується не всіх прострочених зобов’язань або якщо вже після реструктуризації Ви допустите прострочку у виконанні зобов’язань, Банк передасть відповідну інформацію до кредитного бюро.

3. Індивідуальна реструктуризація кредитів готівкою та кредитних карток:

В банку працює програма індивідуальної реструктуризації, яка дозволяє клієнтам підібрати розмір платежу по кредиту, який відповідає його/її фінансовому стану. Банк надає знижки від стандартного за договором розміру щомісячного платежу у розмірі від 30% до 70% Банк розрахує можливі для клієнта умови, з огляду на її/його фінансовий стан, дисципліну щодо погашення кредиту в попередні періоду та інші показники за існуючим кредитом, такі, як поточний стан заборгованості та умови існуючого продукту.

Рішення щодо можливості реструктуризації та її умов буде прийматися по клієнтам індивідуально.
Більш детально про умови реструктуризації Ви можете дізнатися, зателефонувавши до Контакт-Центру Банку 0 800 507 700 або завітавши до відділення Банку.

ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ:

  • Чи можу я відмовитись від індивідуальної реструктуризації за кредитом готівкою?
  • Так, але реструктуризація є вигідною для Вас, бо дає можливість суттєво зменшити розмір обов’язкового мінімального платежу за кредитним договором. Пропонуємо скористатись нею, адже реструктуризація не позбавляє Вас права достроково погашати кредит в будь-який час за Вашим бажанням.
  • Чи зможу я провести індивідуальну реструктуризацію кредиту готівкою дистанційно, якщо немає можливості відвідати відділення банку?
  • Так, Ви можете зателефонувати за номером Контакт-Центру Банку 0 800 507 700 та звернутись з проханням щодо реструктуризації, і Банк, за умови прийняття відповідного рішення, надішле Вам додаткову угоду на Вашу електронну пошту, яку Ви підпишете дистанційно. Приходити у відділення не обов’язково.
  • Якщо я не буду сплачувати за кредитом, чи передаватиме банк інформацію в кредитне бюро?
  • Так, згідно з регуляторними вимогами Банк виноситиме несплачені суми на прострочену заборгованість, а в такому разі Банк зобов’язаний передавати інформацію про прострочені зобов’язання і до кредитного бюро.
  • Якщо мій кредит реструктуризовано, чи вважається, що у мене проблемний кредит та інформація буде передана в кредитне бюро?
  • Ні, якщо вся прострочена заборгованість буде реструктуризована, це не погіршує стан Вашого кредиту і Банк не передасть інформацію про прострочені зобов’язання до кредитного бюро через відсутність таких прострочених зобов’язань. Однак якщо вже після реструктуризації Ви допустите прострочку у виконанні зобов’язань, Банк передасть відповідну інформацію до кредитного бюро.

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

* За умови його наявності