меню

Врегулювання простроченої заборгованості для Клієнтів, що належать до захищеної категорії, у період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення/скасування

Клієнтам, що належать до захищеної категорії, а також їх близьким особам, представникам, спадкоємцям, поручителям або майновим поручителям, які мають бажання на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування припинити взаємодію з Банком (тобто не отримувати від Банку будь-які нагадування про сплату кредиту/ врегулювання простроченої заборгованості, в тому числі шляхом здійснення безпосередньої взаємодії (телефонні та відеопереговори, особисті зустрічі), надсилання текстових, голосових та інших повідомлень через засоби комунікації, уключаючи без залучення працівника кредитодавця, колекторської компанії або особи, залученої до здійснення колекторської діяльності шляхом використання програмного забезпечення або технологій та надсилання поштових відправлень), необхідно:

1) Повідомити Банк про таке волевиявлення та про належність Клієнта до захищеної категорії за допомогою одного з наведених способів комунікації:

— поштою (рекомендовані або прості листи) через спецзв’язок, кур’єрські служби або передані особисто: 01033, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 32;

— електронною поштою (розділ на зовнішньому сайті Банку «Зворотній зв’язок», листи на корпоративні адреси Банку, офіційною електронною поштою — info@creditdnepr.com); 

— телефоном до Контакт центру 0 800 507 700;

— особистий візит у відділення Банку (перелік працюючих відділень Банку https://creditdnepr.com.ua/novyna/grafik-roboty-viddilen).

2) Надати копії підтверджуючих документів про належність Клієнта до захищеної категорії.

Перелік осіб, які належать до захищених категорії:

а) військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України;

б) військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби;

в) члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти;

г) особи, які перебувають у полоні, особи, з якими втрачено зв’язок, особи, зниклі безвісти;

Перелік необхідних документів для підтвердження приналежності до захищених осіб

Категорія 

Необхідний документ

 

 

 

 

 

 

1

Військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України

Підписана командиром (начальником, керівником) або особою, яка його заміщує, відповідного структурного підрозділу, в якому проходить службу такий військовослужбовець, або керівником територіального центру комплектування та соціальної підтримки, який здійснив заходи щодо призову споживача на військову службу, скріплена гербовою печаткою довідка за формою, наведеною нижче

Довідка про належність до захищеної категорії

Допускається складення довідки рукописним способом

 

 

 

2

Військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби

 

 

 

Посвідчення інваліда війни

3

Члени сімей військовослужбовців, які загинули чи померли

Посвідчення члена сім’ї загиблого

Свідоцтво про смерть загиблого

 

 

4

Особи, які перебувають у полоні, особи, з якими втрачено зв’язок, особи, зниклі безвісти, 

члени сімей військовослужбовців, які зникли безвісти

Інформація, надана державним підприємством, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, про те, що особа утримується в полоні або перебуває у заручниках держави-агресора, або включена до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок чи зникла безвісти.

Важливо!

Клієнт, який втратив належність до захищеної категорії, зобов’язаний повідомити про це Банк протягом 30 календарних днів з дня втрати належності.

Доводимо до вашого відома, що Банк має право звернутися за підтвердженням інформації щодо належності Клієнта до захищеної категорії до центрального органу виконавчої влади, у підпорядкуванні якого перебуває структурний підрозділ, у якому проходить службу такий Клієнт; територіального центру комплектування та соціальної підтримки, який здійснив заходи щодо призову Клієнта на військову службу; державного підприємства, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, — щодо інформації, що особа утримується в полоні або перебуває у заручниках держави-агресора чи включена до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок або зникла безвісти. 

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

* За умови його наявності