Універсальний договір банківського обслуговування клієнтів - юридичних осіб, ФОП та осіб, що провадять незалежну діяльність

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»
від 12.12.2024 № 482-Р
УНІВЕРСАЛЬНИЙ ДОГОВІР
БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ,
ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ПІДПРИЄМЦІВ ТА
ОСІБ, ЯКІ ПРОВАДЯТЬ НЕЗАЛЕЖНУ ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ, В АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»
Версія 19.10
КИЇВ 2024
Універсальний договір банківського обслуговування клієнтів – юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»
(версія 19.10)
2
Редакція діє з «13» грудня 2024 р.
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ ............................................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ ..................................................................................................................................................... 9
РОЗДІЛ 3. ВІДКРИТТЯ ПОТОЧНИХ РАХУНКІВ ТА ЗДІЙСНЕННЯ ПЛАТІЖНИХ ОПЕРАЦІЙ .................................... 11
РОЗДІЛ 4. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПОТОЧНИХ РАХУНКІВ, ОПЕРАЦІЇ ЗА ЯКИМИ МОЖУТЬ
ЗДІЙСНЮВАТИСЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТІЖНИХ ЗАСОБІВ (ПЛАТІЖНОЇ КАРТКИ) ........ 16
РОЗДІЛ 5. ДИСТАНЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ «КЛІЄНТ-БАНК» ............................ 21
РОЗДІЛ 6. НАДАННЯ ПОСЛУГ З МЕТОЮ ЗАРАХУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ТА ІНШИХ ВИПЛАТ НА
РАХУНКИ СПІВРОБІТНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА ....................................................................................................................... 23
РОЗДІЛ 7. ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТІЖНИХ ЗАСОБІВ У ТОРГОВІЙ І СЕРВІСНІЙ МЕРЕЖІ ......... 25
РОЗДІЛ 8. ДИСТАНЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ СИСТЕМИ «КЛІЄНТ-
БАНК» .................................................................................................................................................................................................... 30
РОЗДІЛ 9. ВСТАНОВЛЕННЯ ЛІМІТУ ОВЕРДРАФТУ ............................................................................................................... 33
РОЗДІЛ 10. РОЗДІЛ ВІДСУТНІЙ ...................................................................................................................................................... 40
РОЗДІЛ 11. ВІДКРИТТЯ РОЗРАХУНКОВИХ РАХУНКІВ ТА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ ЗА ЦИМИ РАХУНКАМИ.40
РОЗДІЛ 12. КАСОВЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ............................................................................................................................... 4343
РОЗДІЛ 13. ДЕБЕТОВИЙ ПЕРЕКАЗ (ДОГОВІРНЕ СПИСАННЯ) ............................................................................................ 45
РОЗДІЛ 14. ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ПРО НЕДОБРОСОВІСНУ ДІЯЛЬНІСТЬ................................................................................ 45
РОЗДІЛ 15. ПЕРЕДАЧА ІНФОРМАЦІЇ ........................................................................................................................................... 46
РОЗДІЛ 16. ЗАГАЛЬНІ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТА ГАРАНТІЇ ......................................... 47
РОЗДІЛ 17. СТРОК ДІЇ УДБО ЮО, ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ УДБО ЮО ............................................................................. 51
РОЗДІЛ 18. УМОВИ ГАРАНТУВАННЯ ФОНДОМ ВІДШКОДУВАННЯ ВКЛАДІВ ............................................................. 52
РОЗДІЛ 19. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ ...................................................................................................................................... 52
РОЗДІЛ 20. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ БАНКУ ................................................................................................. 53
Універсальний договір банківського обслуговування клієнтів – юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»
(версія 19.10)
3
АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» (далі «Банк») оголошує публічну пропозицію на укладання Універсального договору
банківського обслуговування клієнтів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну
діяльність, в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» (далі – «Публічна пропозиція») з метою надання банківських послуг юридичним особам,
фізичним особам-підприємцям та особам, які провадять незалежну професійну діяльність, на умовах, що викладені нижче. Публічна
пропозиція розміщена на сайті Банку за адресою: www.creditdnepr.com.ua. Публічна пропозиція набирає чинності з дати її
оприлюднення на сайті Банку та діє до дати розміщення заяви про її відкликання в цілому або частково, або заміни її новою редакцією
Публічної пропозиції на сайті Банку.
Банк бере на себе зобов’язання перед юридичними особами, фізичними особами-підприємцями та особами, які провадять
незалежну професійну діяльність, з якими укладено відповідний Договір про надання Банківської послуги, надавати таку послугу в
порядку та на умовах, визначених цим Універсальним договором банківського обслуговування клієнтів юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» (далі УДБО ЮО) та за
встановленими Банком Тарифами.
Прийняття (акцептування) даної Публічної пропозиції здійснюється Клієнтом на підставі ст. 634 Цивільного кодексу України
шляхом підписання та надання Банку Заяви про приєднання до УДБО за формою, встановленою Банком, або, у разі здійснення
клієнтом разової операції на підставі Договору касового обслуговування, шляхом підписання та подання Клієнтом Банку належним
чином оформленої Платіжної інструкції, яка передбачає проведення касової операції, в обох випадках - за умови подання фізичною
особою документів і відомостей, необхідних для Ідентифікації та Верифікації особи, з’ясування Банком суті її діяльності та
фінансового стану. Прийняття Публічної пропозиції юридичною особою, фізичною особою-підприємцем або особою, яка провадять
незалежну професійну діяльність, здійснюється в цілому крім здійснення Клієнтом разової операції на підставі Договору касового
обслуговування, коли прийняття Публічної пропозиції відбувається в частині, визначеній Розділом 12 УДБО ЮО) та беззастережно.
Умови УДБО ЮО є обов'язковим для виконання як Банком, так і Клієнтом, які є сторонами УДБО ЮО (далі Сторони).
РОЗДІЛ 1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
Авторизація процедура отримання дозволу на проведення операції з використанням Електронного платіжного засобу.
Аутентифікація процедура встановлення відповідності інформації про Клієнта, наданої ним у телефонному режимі, із
інформацією, що міститься у базі даних Банку, та підтверджує факт того, що особа, яка звернулась до Банку, є власником Рахунку
та/або Держателем Платіжної картки на законних підставах.
Банк-емітент (емітент) уповноважений банк, що є членом однієї або декількох міжнародних платіжних систем, обслуговує
картрахунки та здійснює емісію Платіжних карток, а також проводить розрахунки (через банк-еквайр) з торговцями, які здійснюють
продаж або надання послуг з використанням при оплаті Платіжних карток.
Банківські рахунки рахунки, на яких обліковуються власні кошти, вимоги, зобов'язання банку стосовно його Клієнтів і
контрагентів та які дають можливість здійснювати переказ коштів за допомогою банківських платіжних інструментів.
Банківська послуга будь-яка послуга, зазначена в п. 2.1 УДБО ЮО, яку Банк надає Клієнту на підставі УДБО ЮО та
укладеного Договору про надання Банківської послуги.
Банківський день означає день, коли комерційні банки України відкриті для обслуговування Клієнтів, відповідно до чинного
законодавства України.
Валютні цінності (кошти) матеріальні об'єкти, визначені законодавством України про валютне регулювання як засоби
валютно-фінансових відносин.
Валютний ринок України (ВРУ) - сукупність відносин у сфері торгівлі іноземною валютою в Україні між суб'єктами ринку,
між суб'єктами ринку та їх клієнтами тому числі банками-нерезидентами), між суб'єктами ринку і Національним банком, а також
Національним банком і його клієнтами.
Витратний ліміт максимальна сума коштів, що доступна Клієнту для здійснення операцій з використанням Платіжної картки
і розраховується як різниця між залишком коштів на Рахунку та Незнижувальним залишком, у разі його наявності, суми авторизованих,
але не відображених на Рахунку операцій, та блокованих сум. У разі надання Овердрафту Витратний ліміт це сума, яка складається
з суми залишку власних коштів Клієнта на Поточному рахунку та Ліміту Овердрафту за мінусом суми авторизованих, в тому числі не
відображених на Рахунку, операцій, та блокованих сум.
Відділення Банку структурний підрозділ Банку, що не має статусу юридичної особи і виконує функції, визначені Банком, у
т. ч. до якого звертається Клієнт для укладання УДБО ЮО та/або відповідного Договору про надання Банківської послуги і де
здійснюється обслуговування Клієнта.
Відкритий ключ параметр криптографічного алгоритму перевірки Електронного підпису, доступний суб'єктам відносин у
сфері використання Електронного підпису.
Відшкодування/платежі платежі, що здійснив Держатель на користь Торговця за операціями придбання товарів, робіт чи
послуг з використанням Платіжної картки.
Верифікація Клієнта заходи, що вживаються Банком з метою перевірки (підтвердження) належності відповідній особі
отриманих Банком ідентифікаційних даних та/або з метою підтвердження даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних
власників чи їх відсутність.
Вклад кошти в безготівковій формі у валюті України або в іноземній валюті, які залучені банком від вкладника (або які
надійшли для вкладника) на умовах договору банківського рахунку, включаючи нараховані проценти на такі кошти.
Група компаній група пов'язаних контрагентів (два або більше контрагентів - юридичних осіб, які відповідно до нормативно-
правових актів Національного банку України визначені як такі, що несуть спільний економічний ризик) або група юридичних осіб під
спільним контролем (дві або більше юридичні особи, що перебувають під спільним контролем, до яких застосовуються вимоги щодо
складання консолідованої/комбінованої фінансової звітності, згідно з вимогами Міжнародних стандартів фінансової звітності).
Дебетовий залишок (Дебетове сальдо) сума виконаних Банком протягом Операційного дня Платіжних інструкцій
Позичальника за Поточним рахунком понад Кредитовий залишок. Залишок суми Овердрафту після проведення Платіжних інструкцій
утворює Дебетове сальдо та показує розмір Заборгованості за основною сумою Овердрафту на кінець Операційного дня.
Дебетовий переказ (Договірне списання) платіжна операція, що здійснюється з рахунка Клієнта на підставі Платіжної
інструкції Банку або іншого отримувача у випадках, передбачених Договором, або Платіжної інструкції стягувача у випадках,
передбачених законодавством України.
Держатель електронного платіжного засобу (Держатель Платіжної картки/Держатель) фізична особа, яка на законних
підставах використовує Платіжну картку для ініціювання переказу коштів з відповідного рахунку у Банку або здійснює інші операції
із застосуванням зазначеної Платіжної картки.
Універсальний договір банківського обслуговування клієнтів – юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»
(версія 19.10)
4
Довірена особа фізична особа, яка на законних підставах має право здійснювати видаткові операції за рахунок частини або
всіх коштів, що обліковуються на рахунку Клієнта.
Додаткові засоби Аутентифікації повідомлення, що передаються засобами мобільного зв’язку або в Мобільному застосунку
(Мобільному додатку) разі технічної реалізації), з одноразовим цифровим паролем, який використовується для підтвердження
Електронної Платіжної інструкції.
Додаткова Платіжна картка Платіжна картка, що випускається Банком за заявою Клієнта на його ім’я та/або на ім’я його
Довірених осіб для можливості надання останнім права розпорядження коштами на Рахунку Клієнта з використанням Платіжної
картки.
Договір в рамках окремої Банківської послуги під цим терміном розуміється відповідний Договір про надання Банківської
послуги разом із УДБО ЮО, Заявою про приєднання до УДБО ЮО, а також, якщо це передбачено Банківською послугою, разом із
Тарифами Банку та іншими документами.
Договір про надання Банківської послуги окремий договір, що укладається Сторонами у порядку, визначеному УДБО ЮО,
і на підставі якого Банк надає Клієнту відповідну Банківську послугу.
Договір касового обслуговування - договір, укладений між Банком та Клієнтом, який визначає умови здійснення касових
операцій.
Документ самостійної оцінки CRS - документ самостійної оцінки статусу податкового резидентства стосовно Клієнта та/або
стосовно його контролюючих осіб (за наявності) або відповідно до вимог Загального стандарту звітності CRS для встановлення
держави (території), резидентом якої є Клієнт як власник Рахунку та/або контролююча особа. Документ самостійної оцінки CRS
оформлюється за визначеною Банком формою формі окремого документу або в складі іншого документу, який надається Клієнтом
для відкриття Рахунку).
Еквайрингова установа (Еквайр) надавач платіжних послуг, який надає послугу Еквайрингу платіжних інструментів та має
ліцензію на надання такої послуги.
Еквайринг платіжна послуга, що полягає у прийнятті платіжних інструментів, результатом якої є переказ коштів отримувачу
та/або видача коштів у готівковій формі.
Електронний платіжний засіб платіжний інструмент, реалізований на будь-якому носії, що містить в електронній формі
дані, необхідні для ініціювання платіжної операції та/або здійснення інших операцій, визначених договором з емітентом.
Електронний підпис (ЕП) вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору
електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та
ідентифікувати власника підпису. Електронний підпис накладається за допомогою Особистого ключа та перевіряється за допомогою
Відкритого ключа.
Забезпечення порука, надана (чи така, що буде надана у майбутньому) третіми особами з метою забезпечення виконання
Позичальником взятих на себе зобов’язань перед Банком.
Заборгованість за основною сумою овердрафту –Дебетовий залишок за Поточним рахунком на кінець Операційного дня.
Загальний стандарт звітності CRS (Common Standard on Reporting and Due Diligence for Financial Account Information) -
міжнародний стандарт звітності та належної перевірки інформації про фінансові рахунки, схвалений Радою Організації економічного
співробітництва та розвитку 15 липня 2014 року (із змінами та доповненнями), що вимагає від країн, які його імплементують,
здійснювати належну комплексну перевірку фінансових рахунків, збір інформації від фінансових установ про фінансові рахунки
власників та щорічно на автоматичній основі обмінюватись такою інформацією з юрисдикціями-партнерами з обміну в рамках Угоди
CRS.
Законодавство з принципом екстратериторіальності нормативно-правові акти США, Європейського Союзу та інших країн
світу, а також розпорядчі документи ООН та/або інших міжнародних організацій, рішення яких є обов’язковими для виконання на
території України.
Засоби криптозахисту програмний, апаратно-програмний та апаратний засіб, призначений для криптографічного захисту
інформації.
Заява про надання Банківської послуги Заява, складена за формою, встановленою відповідним Додатком до УДБО ЮО,
яка подається Клієнтом з метою укладення Договору про надання Банківської послуги у порядку, визначеному УДБО ЮО.
Заява про приєднання Заява про приєднання до Універсального договору банківського обслуговування (за формою Додатку
№2 до УДБО ЮО), яку Клієнт підписує та подає до Банку з метою прийняття Клієнтом Публічної пропозиції Банку на укладання УДБО
ЮО в цілому та безумовно.
Заява про розірвання - Заява про розірвання Договору про надання Банківської послуги (за формою Додатку №8 до УДБО
ЮО) або Заява про розірвання Універсального договору банківського обслуговування клієнтів юридичних осіб, фізичних осіб-
підприємців та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» (за формою Додатку №8.1 до
УДБО ЮО).
Інтернет-магазин засіб для представлення або реалізації товару, роботи чи послуги шляхом вчинення електронного
правочину.
Ідентифікація заходи, що вживаються Банком для встановлення особи шляхом отримання її ідентифікаційних даних.
Касовий документ електронний або паперовий документ тому числі Платіжна інструкція), який оформлюється під час
здійснення касової операції.
Код CVV/CVV2 (CVC/CVC2) тризначний код, нанесений на зворотну сторону Платіжної картки, що є додатковою безпекою
при CNP (Card Not Present) трансакціях, тобто таких трансакціях, при яких сама Платіжна картка не присутня, а використовуються її
реквізити (здебільшого Інтернет трансакції). CVV/CVV2 та CVC/CVC2 ідентичні поняття, перші зустрічаються на Платіжних картках
Visa International, другі – на MasterCard WorldWide.
Клієнт юридична особа резидент / юридична особа нерезидент, фізична особа підприємець або фізична особа, яка
провадить незалежну діяльність, яка прийняла пропозицію укласти УДБО ЮО на зазначених у ньому умовах. Для деяких видів
Банківських послуг суб’єктний склад осіб, які можуть отримувати такі Банківські послуги, може бути обмеженим.
Кредитова операція операція щодо повернення держателю Платіжної картки коштів у випадку повернення ним товару або
відмови від послуг, вартість яких була сплачена з використанням Платіжної картки.
Кодове слово слово, що письмово повідомлено Клієнтом Банку для проведення Аутентифікації під час використання
дистанційного елефон, інтернет-телефонія) зв’язку. Використовується з метою надання послуг, у т. ч. послуг з дистанційного
обслуговування рахунків, відкликання платіжних документів, отримання конфіденційної інформації за рахунками та інше.
Контакт Центр цілодобовий центр обслуговування Клієнтів за зверненням у телефонному режимі, реквізити якого зазначені
у РОЗДІЛІ 20 УДБО ЮО.
Універсальний договір банківського обслуговування клієнтів – юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»
(версія 19.10)
5
Користувач Клієнта - будь-яка фізична особа або юридична особа, яка отримує чи має намір отримати платіжну послугу у
Клієнта-небанківського надавача платіжних послуг.
Користувач Системи дистанційного обслуговування фізична особа, відповідальний працівник Клієнта відповідно до
Переліку уповноважених осіб, власник рахунку або Довірена особа, яка має право формувати та/або візувати платіжні документи
Клієнта у Системі дистанційного обслуговування.
Кошти Клієнта гроші у національній або іноземній валюті чи їх еквіваленти, що обліковуються на поточних (у тому числі
рахунках зі спеціальним режимом їх використання) рахунках.
Кредитовий залишок сума власних грошових коштів Клієнта на Поточному рахунку.
Купівля іноземної валюти операція з купівлі безготівкової іноземної валюти за безготівкові гривні на ВРУ (МВР) за заявою
Клієнта з дотриманням вимог законодавства України.
Ліміт Овердрафту розмір допустимого Дебетового залишку на Поточному рахунку, що визначається відповідно до умов
Договору.
Максимальний Ліміт Овердрафту максимальний розмір допустимого Дебетового залишку на Поточному рахунку, що може
бути встановлений Позичальнику Банком відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку, який не може бути більшим ніж
1 000 000,00 гривень.
Міжнародний валютний ринок (МВР) сукупність відносин у сфері торгівлі іноземною валютою за межами України між
суб'єктами ринку та іноземними контрагентами, які за дорученням і за рахунок суб'єктів ринку здійснюють торгівлю іноземною
валютою за межами України.
Міжнародна платіжна система (МПС) платіжна система, в якій платіжна організація може бути як резидентом, так і
нерезидентом, і яка здійснює свою діяльність на території двох і більше країн та забезпечує проведення переказу коштів у межах цієї
платіжної системи, у тому числі з однієї країни в іншу.
Мобільний застосунок (Мобільний додаток) комп’ютерна програма (програмне забезпечення), призначена для роботи на
Мобільних пристроях, за допомогою якої через мережу Інтернет здійснюється надання послуг Банком.
Моніторинг діяльність емітента/еквайра щодо контролю за операціями, що здійснюються із застосуванням електронних
платіжних засобів, з метою виявлення та запобігання помилковим та неналежним переказам. За дорученням емітента/еквайра
моніторинг за умови дотримання вимог щодо збереження конфіденційності інформації може проводити юридична особа, що надає
емітенту/еквайру послуги з оброблення даних (послуги процесингу).
Належна комплексна перевірка Рахунку заходи, які вживає Банк з метою виявлення підзвітних рахунків та які включають:
- для цілей FATCA - заходи, визначені у Додатку 1 до FATCA;
- для цілей Угоди CRS - заходи, визначені у розділах II - VII Загального стандарту звітності CRS.
Належна перевірка - заходи, що включають:
- Ідентифікацію та верифікацію Клієнта (його представника);
- встановлення кінцевого бенефіціарного власника Клієнта або його відсутності, у тому числі отримання структури власності
з метою її розуміння, та даних, що дають змогу встановити кінцевого бенефіціарного власника, та вжиття заходів з верифікації
його особи (за наявності);
- встановлення (розуміння) мети та характеру майбутніх ділових відносин або проведення фінансової операції;
- проведення на постійній основі моніторингу ділових відносин та фінансових операцій Клієнта, що здійснюються у процесі
таких відносин, щодо відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про Клієнта, його діяльність та
ризик (у тому числі, в разі необхідності, про джерело коштів, пов'язаних з фінансовими операціями);
- забезпечення актуальності отриманих та існуючих документів, даних та інформації про Клієнта.
Недійсна операція операція з використанням Платіжної картки, за якою здійснюється повернення коштів (зворотній рух
коштів) відповідно до Правил платіжних систем.
Операція визнається Недійсною (зокрема, але не виключно), якщо:
відбувалася з порушенням чинного законодавства України, правил Платіжних систем, положень цього УДБО ЮО та/або
Додатків до нього.
на момент здійснення операції з використанням Платіжної картки строк дії такої Платіжної картки скінчився або ще не
розпочався.
не була отримана авторизація, або авторизаційний код не зареєстровано у Процесинговому Центрі Еквайра, або цей код не
відповідає реквізитам авторизаційного запиту.
Держатель Платіжної картки оскаржив здійснену через Інтернет-магазин операцію з використанням Платіжної картки з
причини неотримання/ненадання товару/послуги, оплаченого/ої з використанням Платіжної картки, та Торговець не надав
документи, що підтверджують надання таких товарів/послуг держателю Платіжної картки (або документи надані не у
повному обсязі, документи не відповідають дійсності, підроблені тощо), або не надав протягом трьох днів з дня отримання
запиту від Еквайра.
Торговцем через Інтернет-магазин була прийнята до оплати Платіжна картка, за якою на здійснений запит на Авторизацію не
надійшло позитивного коду відповіді.
Авторизація була проведена без Аутентифікації держателя Платіжної картки або без перевірки коду CVV2/CVC2.
ціна товарів/послуг Торговця, що сплачена держателем через Інтернет-магазин з використанням Платіжної картки, є більшою
ніж встановлена Торговцем ціна на ці товари/послуги.
операція, за якою Еквайром у межах здійснення розрахунків за Договором, перераховано кошти на користь Торговця
помилково.
операція, виявлена Еквайром під час проведення Моніторингу операцій як така, що була проведена без відома держателя
та/або від емітента не було отримано підтвердження легітимності операції.
Операція, проведення якої оскаржує держатель або Емітент відповідно до операційних правил МПС або у судовому порядку.
Незнижувальний залишок мінімальна сума грошових коштів Клієнта на Поточному рахунку, що на термін дії Платіжної
картки повинна залишатися на цьому Поточному рахунку та не може бути використана Держателем. Необхідність розміщення та
розмір Незнижувального залишку визначаються Тарифами Банку.
Неробочі дні дні, визначені внутрішнім графіком роботи Банку, протягом яких Відділення Банку не здійснюють
обслуговування Клієнтів. Графік роботи Відділень Банку доводиться до відома Клієнтів шляхом розміщення відповідної інформації на
інформаційних стендах Відділень Банку та на Офіційному сайті Банку.
Універсальний договір банківського обслуговування клієнтів – юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»
(версія 19.10)
6
Несанкціонований Овердрафт сума перевищення Витратного ліміту за Рахунком за здійсненими операціями Клієнта, які
Клієнт зобов’язаний погасити якнайшвидше згідно з умовами УДБО ЮО.
Обмін (конвертація) іноземної валюти операція з купівлі (продажу) однієї іноземної валюти за іншу іноземну валюту.
Овердрафт короткостроковий кредит, що надається Банком Позичальнику на умовах Договору шляхом виконання Платіжних
інструкцій Позичальника на суму, що перевищує Кредитовий залишок, у межах Ліміту Овердрафту з утворенням Дебетового залишку.
Операційний день це кожен календарний день.
Операційний час частина Операційного дня Банку, протягом якої приймаються Платіжні інструкції та розпорядження про
відкликання. Тривалість операційного часу (за Київським часом) встановлюється:
Операційний час
Банку (за Київським
часом)
щодо операцій у національній валюті
щодо операцій в іноземній валюті
В Робочі дні Банку
з 08:00 до 23:30, при цьому:
Платіжні інструкції на виконання платежів в
готівковій та в безготівковій формі (кредитовий
переказ) за межі Банку та розпорядження про їх
відкликання на паперових носіях на Відділеннях
Банку, а також Платіжні інструкції на виконання
примусового списання (дебетовий переказ без
згоди платника) (стягнення) на паперових носіях
та в електронній формі - приймаються
з 09:00 до 17:30
Платіжні інструкції на виконання платежів в
безготівковій формі (кредитовий переказ) в межах
України (але за межі Банку) та за межі України та
розпорядження про їх відкликання на паперових
носіях та в електронній формі, а також Платіжні
інструкції на виконання примусового списання
(дебетовий переказ без згоди платника) (стягнення) на
паперових носіях та в електронній формі
приймаються
з 09:00 до 16:30 з урахуванням наступного:
якщо Платіжна операція виконується за рахунок
власних (не куплених на ВРУ) коштів Клієнта:
- в доларах США: з 09:00 до 16:00
- в євро: з 09:00 до 15:00
- в іншій валюті: з 09:00 до 10:00
якщо Платіжна операція виконується за рахунок
куплених на ВРУ коштів Клієнта:
- в доларах США: з 09:00 до 16:30
- в євро: з 09:00 до 15:30
- в іншій валюті: з 09:00 до 10:00
Платіжні інструкції на виконання
внутрішньобанківських платежів в
безготівковій формі (кредитовий переказ) та
розпорядження про їх відкликання на паперових
носіях на Відділеннях Банку приймаються
з 09:00 до 18:00
Платіжні інструкції на виконання платежів в
готівковій та в безготівковій формі (кредитовий
переказ) в межах Банку та розпорядження про їх
відкликання на паперових носіях на Відділеннях
Банку, а також Платіжні операції в готівковій формі з
відправки/виплати грошових переказів через системи
міжнародних переказів –
з 09:00 до 17:30
Платіжні інструкції на виконання платежів в
безготівковій формі (кредитовий переказ) і
розпорядження про їх відкликання в електронній
формі через Систему дистанційного
обслуговування приймаються
з 09:00 до 19:00 (до 20:00 - в останній Робочий
день календарного місяця)
Платіжні інструкції на виконання платежів в
безготівковій формі (кредитовий переказ) в межах
Банку (за умови, що платіжна операція не підлягає
валютному нагляду (контролю)) і розпорядження про
їх відкликання в електронній формі через Систему
дистанційного обслуговування приймаються
з 09:00 до 19:00
Платіжні інструкції на виконання платежів в
безготівковій формі (кредитовий переказ) в
електронній формі через Систему дистанційного
обслуговування, які:
- можуть бути виконані в межах встановленого
Банком на власний розсуд ліміту на
кореспондентському рахунку Банку, та
- можуть бути виконані в межах граничних сум
платежів, визначених Банком на власний розсуд для
відповідного сегменту клієнтів;
- не потребують додаткового контролю зі сторони
Банку, - приймаються
з 08:00 до 09:00 та з 19:00 20:00 - в останній
Робочий день календарного місяця) до 23:30
Платіжні інструкції на виконання платежів в
безготівковій формі (кредитовий переказ) в межах
Банку (за умови, що платіжна операція підлягає
валютному нагляду (контролю)) і Розпорядження про
їх відкликання в електронній формі через Систему
дистанційного обслуговування приймаються
з 09:00 до 18:00
Розпорядження (про відкликання платіжних
інструкцій) в електронній формі через Систему
дистанційного обслуговування,
приймаються
з 08:00 до 09:00 та з 19:00 (з 20:00 - в останній
Робочий день календарного місяця) до 23:30 в
разі наявності у Банку технічної можливості їх
виконання
Універсальний договір банківського обслуговування клієнтів – юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»
(версія 19.10)
7
Операції по перерахуванню коштів на вкладні
(депозитні) рахунки клієнтів, які здійснюються
Банком на підставі відповідних договорів без
платіжних інструкцій клієнтів (прямий дебет), -
виконуються з 09:00 до 19:00 о 20:00 - в останній
Робочий день календарного місяця)
Операції по перерахуванню коштів на вкладні
(депозитні) рахунки клієнтів, які здійснюються
Банком на підставі відповідних договорів без
платіжних інструкцій клієнтів (прямий дебет), -
виконуються з 09:00 до 19:00
Операції по перерахуванню коштів з вкладних (депозитних) рахунків клієнтів, які здійснюються Банком на
підставі відповідних договорів без платіжних інструкцій клієнтів, -
виконуються з 09:00 до 18:00
В Неробочі дні Банку
з 08:00 до 23:30, при цьому:
Платіжні інструкції на виконання платежів в
безготівковій формі (кредитовий переказ) в
електронній формі через Систему дистанційного
обслуговування, які:
- можуть бути виконані в межах встановленого
Банком на власний розсуд ліміту на
кореспондентському рахунку Банку, та
- можуть бути виконані в межах граничних сум
платежів, визначених Банком на власний розсуд для
відповідного сегменту клієнтів;
- не потребують додаткового контролю зі сторони
Банку, - приймаються
з 08:00 до 23:30
х
Розпорядження (про відкликання платіжних
інструкцій) в електронній формі через Систему
дистанційного обслуговування,
приймаються
з 08:00 до 23:30 в разі наявності у Банку
технічної можливості їх виконання.
Операційні ліміти використання Платіжних карток кількість операцій та сума грошових коштів, у межах яких Держателям
дозволяється здійснення Операцій з використанням Платіжної картки.
Операції з використанням Платіжної картки операції, в яких Платіжна картка використовується для розрахунків за товари
та послуги, для отримання готівки та вчинення інших дій, передбачених Договором про надання Платіжної картки.
Основний номер телефону (Основний номер) діючий номер українського оператора мобільного зв’язку, зазначений
Держателем у відповідному розділі Заяви, що встановлюється з метою посилення заходів безпеки під час здійснення банківських
операцій.
Особистий ключ параметр криптографічного алгоритму формування Електронного підпису, доступний тільки власнику
підпису.
Офіційний сайт Банку офіційний сайт Банку у мережі Інтернет, що доступний за адресою: www.creditdnepr.com.ua.
ПВК/ФТ запобігання та протидія легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму
та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Перелік уповноважених осіб перелік осіб, які відповідно до законодавства України мають право розпоряджатися рахунком
клієнта Банку.
ПІН–код персональний ідентифікаційний номер (код), відомий виключно Держателю Картки і необхідний для його
ідентифікації під час здійснення операцій з використанням Платіжних карток. ПІН-код може надаватися Держателю на паперовому
носії або в електронному вигляді через SMS-повідомлення на Основний номер Держателя. За бажанням, Держатель може змінити ПІН-
код через Банкомат Банку або шляхом відправлення відповідного SMS-повідомлення до Банку.
Платіжна картка Електронний платіжний засіб у вигляді емітованої в установленому законодавством порядку пластикової
чи іншого виду картки, що використовується для ініціювання переказу коштів з рахунка платника або з відповідного рахунка банку з
метою оплати вартості товарів і послуг, перерахування коштів зі своїх рахунків на рахунки інших осіб, отримання коштів у готівковій
формі у касах банків через банківські автомати, а також здійснення інших операцій, передбачених відповідним договором.
Платіжна інструкція розпорядження, надане Клієнтом або іншим ініціатором платіжної операції Банку для виконання
платіжної операції за Рахунком Клієнта.
Платіжна операція - будь-яке внесення, переказ або зняття коштів незалежно від правовідносин між платником і отримувачем,
які є підставою для цього. Згода на виконання Платіжної операції надається Клієнтом шляхом проставлення на Платіжній інструкції
Клієнтом (його представником) власноручного підпису/Електронного підпису. Наявність такого підпису на Платіжній інструкції є
підставою для проведення відповідної Платіжної операції, яка вважається акцептованою.
Позичальник юридична особа, особа, яка здійснює незалежну професійну діяльність або фізична особа підприємець, з якою
Банком підписано Заяву про встановлення Ліміту Овердрафту.
Поточний рахунок рахунок, що відкривається банком Клієнту на договірній основі для зберігання грошей, здійснення
платіжних операцій за допомогою платіжних інструментів, встановлення Ліміту Овердрафту відповідно до умов договору та вимог
законодавства України.
Процесинг діяльність, що включає будь-що з такого: виконання за платіжними операціями авторизації, моніторингу, збору,
оброблення та зберігання інформації, надання обробленої інформації учасникам розрахунків;
Процесингова установа юридична особа, що здійснює процесинг.
Платіжний термінал електронний пристрій, призначений для ініціювання переказу з рахунка, у тому числі видачі готівки,
отримання довідкової інформації і друкування документа за операцією із застосуванням електронного платіжного засобу.
Універсальний договір банківського обслуговування клієнтів – юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»
(версія 19.10)
8
Платіжний пристрій технічний пристрій (банківський автомат, Платіжний термінал, програмно-технічний комплекс
самообслуговування тощо), який дає змогу користувачеві ініціювати платіжну операцію, а також виконати інші операції згідно з
функціональними можливостями цього пристрою.
Примусове списання (стягнення) платіжна операція з рахунку платника, що здійснюється стягувачем без згоди платника на
підставі встановленого законом виконавчого документа у випадках, передбачених законодавством України, або на підставі рішення
суду, що набрало законної сили, чи рішення керівника органу стягнення (його заступника або уповноваженої особи) у випадках,
передбачених Податковим кодексом України;
Продаж іноземної валюти операція з продажу безготівкової іноземної валюти за безготівкові гривні на ВРУ/МВР за заявою
Клієнта з дотриманням вимог законодавства України.
Рахунок/Рахунки будь-який рахунок або всі рахунки Клієнта, відкритий(-ті) в Банку, зокрема Поточний(-ні) рахунок(-ки),
Розрахунковий(-ві) рахунок(-ки).
Робочі дні дні, визначені внутрішнім графіком роботи Банку, протягом яких Відділення Банку здійснюють обслуговування
Клієнтів. Графік роботи Відділень Банку доводиться до відома Клієнтів шляхом розміщення відповідної інформації на інформаційних
стендах Відділень Банку та на Офіційному сайті Банку.
Розрахунковий рахунок - рахунок, що відкривається Банком Клієнту виключно для цілей забезпечення виконання Платіжних
операцій Користувачів Клієнта.
Система дистанційного обслуговування (Система або СДО) система дистанційного банківського обслуговування
юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, яка є програмним забезпеченням
та засобом дистанційної комунікації, що передбачає можливість надання Банком комплексу платіжних та інформаційних послуг за
Рахунками Клієнта та здійснення Платіжних операцій за Рахунками на підставі електронних документів, укладання Договорів та
здійснення правочинів в електронній формі та обміну інформацією між Клієнтом та Банком. Існують дві Системи, що можуть
використовуватися за умови укладення між Банком та Клієнтом відповідного Договору:
- Система «Клієнт-банк»;
- Альтернативна система «Клієнт-банк». Альтернативна система «Клієнт-банк» складається зі спеціального Інтернет-ресурсу,
що знаходиться на Офіційному сайті Банку, та спеціального Мобільного застосунка (Мобільного додатка), що підтримуються
Банком для надання доступу та обслуговування Клієнтів у системі дистанційного обслуговування юридичних осіб, фізичних
осіб – підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність.
У кожному випадку, коли будь-який з наступних документів: УДБО ЮО, Заява про приєднання до УДБО ЮО, Договір про надання
Банківської послуги, Тарифи, містить посилання на Систему дистанційного обслуговування, Сторони під Системою дистанційного
обслуговування розуміють ту Систему, про обслуговування за допомогою якої Сторонами укладено відповідний Договір, а якщо
Сторонами укладено Договори щодо обох Систем - під Системою дистанційного обслуговування Сторони розуміють кожну та будь-
яку Систему дистанційного обслуговування.
Спеціально уповноважений орган центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання
та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення.
Стоп-лист (стоп-список) перелік номерів Платіжних карток, за якими заборонено або обмежено проведення операцій.
Сумнівна операція операція, відносно якої у Банку існує сумнів щодо її проведення держателем та/або виявлена Банком у
результаті проведеного Моніторингу; критерії сумнівності встановлюються та періодично змінюються Банком.
Тарифи банку (Тарифи) перелік послуг (тарифний пакет) та встановлені розміри оплати за послуги (ціна послуг), що
надаються Банком згідно з УДБО ЮО та Договорами про надання Банківських послуг. Тарифи формуються та затверджуються
колегіальним органом Банку та підлягають оприлюдненню на Офіційному сайті Банку та/або на інформаційних стендах у Відділеннях
Банку та/або у Системі дистанційного обслуговування.
Текстове повідомлення - текстове повідомлення, що надсилається Системою дистанційного обслуговування (Push-
повідомлення) або за допомогою месенджера априклад Viber, WhatsApp, Telegram тощо) або за допомогою послуг оператора
мобільного зв’язку (SMS-повідомлення).
Технологія проведення платежів набір технічних та технологічних прийомів проведення платежів з використанням
Платіжної картки у мережі Інтернет, що базується на протоколі та специфікації ‘3-D Secure’, що є основою програм « Verified by Visa»
та «MasterCard SecureCode».
Торговець суб’єкт господарювання (юридична особа або фізична особа, яка здійснює підприємницьку діяльність, незалежну
професійну діяльність), який відповідно до договору з еквайром приймає до обслуговування платіжні інструменти для здійснення
оплати вартості товарів чи послуг, включаючи послуги з видачі коштів у готівковій формі.
Угода CRS - багатостороння угода компетентних органів про автоматичний обмін інформацією про фінансові
рахунки (Multilateral Competent Authority Agreement on Automatic Exchange of Financial Account Information (MCAA CRS), укладена
відповідно до статті 6 Конвенції про взаємну адміністративну допомогу в податкових справах.
Файл-повідомлення електронне повідомлення про відкриття/закриття рахунків платників податків у Банку.
Фонд Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, що виконує спеціальні функції у сфері гарантування вкладів фізичних осіб
та виведення неплатоспроможних банків з ринку.
Чек Платіжного термінала/банкомата чек встановленого зразка, що друкується платіжним терміналом/банкоматом під час
здійснення Операції з використанням Платіжної картки.
Шахрайська операція операція, яка містить ознаки шахрайства відповідно до чинного Кримінального кодексу України.
Будь-яка Недійсна операція може мати шахрайський характер.
FATCA (The Foreign Account Tax Compliance Act) - нормативний акт Міністерства фінансів США (Department of Treasury) і
Податкового управління США (Internal Revenue Service, IRS) для протидії ухиленню від сплати податків в США. В українське
законодавство вимоги FATCA імплементовані угодою між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення
виконання податкових правил й застосування положень Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» (FATCA).
PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) стандарт безпеки даних індустрії платіжних карт, розроблений Радою
зі стандартів безпеки індустрії платіжних карт, заснованою міжнародними платіжними системами VISA, MasterCard.
Усі інші терміни, значення яких не визначене цим УДБО ЮО, вживаються у цьому УДБО ЮО у значеннях, якими вони
визначені згідно з нормативно-правовими актами Національного банку України, іншими законодавчими актами України та правилами
міжнародних платіжних систем.
Універсальний договір банківського обслуговування клієнтів – юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»
(версія 19.10)
9
РОЗДІЛ 2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Цей УДБО ЮО визначає умови та порядок надання наступних Банківських послуг:
2.1.1. відкриття/закриття Поточних та Розрахункових рахунків та здійснення операцій за цими Рахунками;
2.1.2. емісія та обслуговування Платіжних карток;
2.1.3. дистанційне обслуговування за допомогою Системи «Клієнт-Банк»;
2.1.4. надання послуг щодо зарахування заробітної плати та інших виплат на рахунки співробітників Клієнта;
2.1.5. обслуговування на МВР/ВРУ;
2.1.6. дистанційне обслуговування за допомогою Альтернативної системи «Клієнт-банк»;
2.1.7. обслуговування кредитів від нерезидентів;
2.1.8. надання Овердрафту;
2.1.9. здійснення касових операцій.
2.2. Надання кожної Банківської послуги здійснюється на підставі укладеного між Клієнтом та Банком відповідного Договору
про надання Банківської послуги. Банк може відмовити у наданні Банківської(-их) послуги (послуг) та/або укладенні Договору про
надання Банківської послуги у випадках, передбачених законодавством України, а також якщо це може призвести до порушення
законодавства України або Законодавства з принципом екстратериторіальності та/або надання таких послуг не передбачено або
заборонено законодавством України (мораторій, заборона, обмеження тощо) та/або якщо Банк не надає запитувані послуги та/або у
Банку відсутні технічні можливості для надання таких послуг та/або якщо така відмова допускається внутрішніми документами Банку.
2.3. У разі виникнення розбіжностей між положеннями УДБО ЮО та умовами будь-якого Договору про надання Банківської
послуги, положення УДБО ЮО мають пріоритетну силу та застосовуються Сторонами до взаємовідносин, що виникають/діють
відповідно до укладених Договорів, якщо у конкретному Договорі Сторони прямо не передбачили інше.
2.4. Укладання Договору про надання Банківської послуги та підписання деяких видів документів факсиміле з боку
Банку 2.4.1. Укладення Договору про надання Банківської послуги (окрім Договору касового обслуговування) здійснюється в один із
зазначених способів:
- у паперовій формі:
а) якщо форма Заяви про надання Банківської послуги на дату подання її Клієнтом не передбачає її підписання з боку Банку
шляхом подання Клієнтом до Банку підписаної з боку Клієнта та скріпленої печаткою Клієнта (за умови її використання)
Заяви про надання Банківської послуги у двох примірниках та надання документів, необхідних для здійснення Банком
Ідентифікації та Верифікації Клієнта відповідно до вимог Банку та законодавства України. Договір про надання Банківської
послуги є укладеним за умови відсутності повідомлення Банку про відмову від встановлення ділових відносин;
б) якщо форма Заяви про надання Банківської послуги на дату подання її Клієнтом передбачає її підписання з боку Банку
шляхом подання Клієнтом до Банку підписаної з боку Клієнта та скріпленої печаткою Клієнта (за умови її використання)
Заяви про надання Банківської послуги у двох примірниках та надання документів, необхідних для здійснення Банком
Ідентифікації та Верифікації Клієнта відповідно до вимог Банку та законодавства України. Договір про надання Банківської
послуги є укладеним з дати підписання та скріплення печаткою такої Заяви з боку Банку;
- у електронній формі (за технічної можливості): шляхом подання Клієнтом до Банку підписаної з боку Клієнта кваліфікованим
електронним підписом/удосконаленим електронним підписом з кваліфікованим сертифікатом та скріпленої кваліфікованою
електронною печаткою/удосконаленою електронною печаткою з кваліфікованим сертифікатом Клієнта (за умови її
використання) Заяви про надання Банківської послуги та надання документів, необхідних для здійснення Банком
Ідентифікації та Верифікації Клієнта відповідно до вимог Банку та законодавства України. Договір про надання Банківської
послуги є укладеним з дати підписання такої Заяви з боку Банку кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи
Банку. Для обміну такими електронними документами Сторони можуть використовувати Систему дистанційного
обслуговування (за наявності технічної можливості) або направляти їх на адреси електронної пошти: на адресу Банку,
зазначену в розділі 20 цього УДБО ЮО, та на адресу Клієнта, визначену відповідно до умов УДБО ЮО).
Договір касового обслуговування укладається шляхом підписання та подання Клієнтом Банку належним чином оформленої
Платіжної інструкції, яка передбачає проведення касової операції та в якій міститься посилання на УДБО ЮО і підтвердження про
приєднання Клієнта до цієї Публічної пропозиції.
2.4.2. Укладаючи Договір, Клієнт та Банк приймають на себе всі обов’язки та набувають всіх прав, передбачених УДБО ЮО.
2.4.3. Умови надання/отримання послуг за УДБО ЮО не можуть суперечити нормам і правилам, встановленим законодавством
України. У випадку, якщо умови УДБО ЮО суперечать нормам і правилам, встановленим законодавством України, пріоритет мають
норми і правила, встановлені законодавством України, і в такому випадку послуга надається Банком а наявності технічної
можливості) на умовах, встановлених законодавством України.
2.4.4. Усі Рахунки, відкриті на підставі та у порядку, передбаченому УДБО ЮО, Клієнт погоджується вважати такими, що
відкриті у тому числі на підставі цього УДБО ЮО, при цьому Сторони виходитимуть з того, що відповідна дія була вчинена Клієнтом
на підставі УДБО ЮО, а згадані тут відносини Сторін починають регулюватися умовами окремої Банківської послуги лише з дати
підписання Сторонами Заяви про надання Банківської послуги.
2.4.5. Договір касового обслуговування, касові документи, виписки, квитанції, а також інші документи щодо Платіжних
операцій в електронній формі з боку Банку можуть підписуватись шляхом нанесення на документ за допомогою засобів механічного,
електронного або іншого копіювання відбитка печатки Банку та підпису уповноваженої особи Банку (факсиміле), зразок яких
наведений нижче:
Зразок підпису та печатки
Універсальний договір банківського обслуговування клієнтів – юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»
(версія 19.10)
10
2.5. Внесення змін до УДБО ЮО та Тарифів
2.5.1. Банк має право вносити зміни до УДБО ЮО, Тарифів, доповнювати їх новими послугами тощо в односторонньому
порядку, якщо інше не передбачено законодавством України.
2.5.2. У разі внесення змін Банк повідомляє Клієнта у наступні строки:
2.5.2.1. про зміни до УДБО ЮО та Тарифів, якщо такі зміни не погіршують умови обслуговування Клієнта (зокрема зміни не
призводять до додаткових витрат Клієнта, не збільшують його відповідальності, спрямовані на захист його прав або інтересів, на
підвищення безпеки здійснення операцій або передачі інформації), та/або якщо зміни передбачають надання нової Банківської
послуги/сервісу та/або якщо такі зміни зумовлені вимогами законодавства України не пізніше Робочого дня, що передує дню набуття
чинності таких змін;
2.5.2.2. про інші зміни до УДБО ЮО, окрім змін, що стосуються умов обслуговування Платіжних карток, не пізніше, ніж за
15 календарних днів до набуття чинності таких змін;
2.5.2.3. про інші зміни до УДБО ЮО, що стосуються умов обслуговування Платіжних карток, не пізніше, ніж за 30
календарних днів до набуття чинності таких змін;
2.5.2.4. про інші зміни Тарифів, окрім змін Тарифів на обслуговування Платіжної картки, не пізніше, ніж за 5 Робочих днів до
дати набуття чинності таких змін;
2.5.2.5. про інші зміни Тарифів на обслуговування Платіжної картки - не пізніше, ніж за 30 календарних днів до дати набуття
чинності таких змін.
2.5.3. Повідомлення про зміни УДБО ЮО та/або Тарифів Банк здійснює в один із способів на власний розсуд:
2.5.3.1. шляхом розміщення інформації (нової редакції УДБО ЮО та/або Тарифів) на Офіційному сайті Банку;
2.5.3.2. шляхом направлення інформації засобами Системи дистанційного обслуговування.
2.5.4. Сторони домовились, що Клієнт вважається належним чином письмово повідомленим/ознайомленим:
2.5.4.1. Про зміни до УДБО ЮО та/або Тарифів Банку, у разі розміщення Банком відповідної інформації на Офіційному сайті
Банку та/або на інформаційних стендах у Відділеннях Банку та/або шляхом її направлення Клієнту засобами Системи дистанційного
обслуговування.
2.5.4.2. Про інформацію про платіжну послугу відповідно до ст. 30 Закону України «Про платіжні послуги» - шляхом надання
Клієнту доступу до Офіційного сайту Банку, на якому розміщений УДБО ЮО та проекти відповідних Договорів про надання
Банківської послуги.
2.5.4.3. Про все, що не вказано вище, - у разі здійснення Банком та/або Клієнтом однієї або кількох дій, а саме:
вручення Клієнту письмового повідомлення особисто під підпис Клієнта (його Представника);
направлення письмового повідомлення на поштову адресу Клієнта (факт відправлення підтверджується поштовим
реєстром);
направлення Клієнту повідомлення засобами Системи дистанційного обслуговування, про що у Банку зберігається
відповідна інформація;
направлення Клієнту листа на електронну поштову адресу Клієнта, про що у Банку зберігається відповідна інформація (факт
відправлення підтверджується інформацією в програмному комплексі, який використовує Банк для відправлення листів на електронні
адреси клієнтів).
Клієнт вважається повідомленим навіть у тому випадку, коли письмове повідомлення, надіслане на його останню відому Банку
адресу (зазначену у договорі про надання Банківської послуги та/або письмово повідомлена Клієнтом), не було йому доставлено (вручено)
незалежно від причин.
Клієнт, який підписав Заяву про приєднання після розміщення на Офіційному сайті Банку змін до УДБО ЮО та/або Тарифів,
але до дати набуття чинності такими змінами, вважається належним чином повідомленим про всі такі зміни та будь-якого додаткового
повідомлення такого Клієнта про такі зміни не потребується, при цьому відповідні зміни застосовуються до відносин між Банком та
Клієнтом з дати набуття ними чинності.
2.5.5. У випадку незгоди Клієнта із запропонованими Банком змінами до УДБО ЮО та/або Тарифів (окрім змін, що не
погіршують умови обслуговування Клієнта (зокрема зміни не призводять до додаткових витрат Клієнта, не збільшують його
відповідальності, спрямовані на захист його прав або інтересів, на підвищення безпеки здійснення операцій або передачі інформації за
Договором), не пізніше ніж за 3 Робочих дні до дати набрання чинності відповідних змін Клієнт зобов’язаний:
2.5.5.1. виконати усі обов’язки за відповідним Договором про надання Банківської послуги та подати до Банку письмову Заяву
про розірвання відповідного Договору про надання Банківської послуги, з наступним укладенням до дати набрання чинності
відповідних змін додаткової угоди про розірвання відповідного Договору про надання Банківської послуги, якщо це вимагається
Банком, - якщо Клієнт не погодився зі змінами до УДБО ЮО та/або Тарифів, що стосуються окремих Банківських послуг, при цьому
інші Договори про надання Банківської послуги, з умовами обслуговування яких Клієнт згодний, продовжують діяти;
2.5.5.2. погасити всю заборгованість за всіма Договорами та подати до Банку письмову Заяву про розірвання (додатково
подається заява про закриття Рахунку(-ів) за наявності діючого(-их) Рахунку(-ів)) - якщо Клієнт не погодився зі змінами до УДБО ЮО
та/або Тарифів, що стосуються усіх Банківських послуг, що пропонуються Банком у рамках УДБО ЮО. В такому випадку:
- Банк припиняє обслуговування Клієнта за усіма Банківськими послугами, що були оформлені Клієнтом у рамках УДБО
ЮО, та усі зобов’язання Банку стосовно надання послуг за відповідними Банківськими послугами припиняються;
- строк виконання усіх грошових зобов’язань Клієнта за усіма Договорами є таким, що настав, у зв’язку з чим Клієнт
зобов’язаний у таку дату виконати усі свої грошові зобов’язання у повному обсязі.
2.5.6. Неотримання Банком до дати набрання чинності змін до УДБО ЮО та/або до Тарифів письмової Заяви про розірвання
свідчить про згоду Клієнта із запропонованими змінами до УДБО ЮО та/або до Тарифів, а подальше обслуговування Банком Клієнта
за відповідними Банківськими послугами здійснюється з врахуванням таких змін.
2.5.7. Якщо одне або декілька з положень УДБО ЮО є або стають недійсними з будь-якої причини, це не є підставою для
призупинення дії інших положень УДБО ЮО.
2.6. Додаткові положення
2.6.1. Якщо інше прямо не передбачено в УДБО ЮО та/або Договорі про надання Банківської послуги, належною поштовою
адресою Клієнта та належною електронною адресою Клієнта для цілей листування, що має юридичне значення (направлення
повідомлень, вимог, які створюють, змінюють або припиняють права/обов’язки Клієнта, інших документів або інформації,
направлення Банком яких є обов’язковим відповідно до умов Договору та/або законодавства України), вважається поштова/електронна
адреса, вказана в останньому наданому Клієнтом Банку документі (Заяві про приєднання, Заяві про надання Банківської послуги або
будь-якому іншому документі, в т.ч. наданому за допомогою Системи дистанційного обслуговування). Банк не несе відповідальності
та ризику наслідків у разі, коли (і) Клієнт не отримав або несвоєчасно отримав лист, направлений на його адресу (поштову або
Універсальний договір банківського обслуговування клієнтів – юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»
(версія 19.10)
11
електронну), визначену відповідно до цього пункту УДБО ЮО, або (іі) направлена Банком інформація на електронну адресу Клієнта
стала доступна третім особам, що мали(-ють) фактичний доступ до електронної скриньки Клієнта, або (ііі) Клієнт отримав лист від
Банку, але не ознайомився з ним. Клієнт зобов’язаний своєчасно повідомляти Банк про зміну інформації для здійснення контактів з
Клієнтом і несе ризик наслідків несвоєчасного повідомлення про таку зміну.
Для цілей листування, що не має юридичного значення (інформаційні повідомлення, які не впливають на права/обов’язки
Сторін, в тому числі письмові попередні перемовини можливим направленням документів для розгляду) щодо умов надання послуг
Банком, погодження часу проведення зустрічей та т.ін.), але яке може містити комерційну/банківську таємницю та/або таємницю
фінансової послуги, можуть використовуватися всі відомі Банку адреси (поштові та електронні) Клієнта (незалежно від дати та способу
отримання Банком інформації про такі адреси), допоки Клієнт не повідомить Банк письмово про необхідність припинення
використання певної адреси.
2.6.2. Зарахування зустрічних однорідних вимог до Банку за заявою Клієнта не допускається.
2.6.3. Клієнт має право виключно за попередньою письмовою згодою Банку відступити свої права за будь-яким Договором.
РОЗДІЛ 3. ВІДКРИТТЯ ПОТОЧНИХ РАХУНКІВ ТА ЗДІЙСНЕННЯ ПЛАТІЖНИХ ОПЕРАЦІЙ
Цей розділ визначає порядок відкриття, обслуговування та закриття Поточних рахунків.
3.1. Відкриття Поточного рахунку здійснюється на підставі відповідного Договору про надання Банківської послуги, що
передбачає відкриття та обслуговування Поточного рахунку.
3.2. Заява про відкриття Рахунку (за формою Додатків 1, 1.4, 1.5, 1.6 до УДБО ЮО) та інші документи в рамках Договору про
надання Банківської послуги, що передбачають відкриття та обслуговування Поточного рахунку, можуть укладатися/оформлюватися
в паперовій або електронній формах.
3.3. Відкриття Рахунку в іноземній валюті можливе виключно за умови попереднього відкриття Рахунку у національній валюті
України. Відкриття Рахунку зі спеціальним режимом його використання можливе виключно за умови попереднього відкриття
поточного рахунку у національній валюті.
3.4. Днем відкриття Поточного рахунку Клієнта вважається дата укладення Договору про надання Банківської послуги, що
передбачає відкриття Рахунку.
3.5. Банк надає платіжні послуги та здійснює обслуговування Рахунку, зокрема:
3.5.1. виконує платіжні операції у межах залишку коштів на Рахунку Клієнта у відповідній валюті на момент подання до Банку
належним чином оформлених Платіжних інструкцій або на момент виконання відповідної Платіжної інструкції;
3.5.2. здійснює Дебетовий переказ (Договірне списання) з Рахунку у випадках та порядку, визначених цим УДБО ЮО;
3.5.3. здійснює операції для Клієнта на МВР/ ВРУ;
3.5.4. виконує інші операції, передбачені законодавством України;
3.5.5. за заявою Клієнта (за формою Додатку №3 до УДБО ЮО) здійснює випуск та обслуговування Платіжних карток.
3.6. Якщо інше не встановлено Тарифами та/або Договором, то проценти за користування Банком коштами, що знаходяться на
Рахунку Клієнта, не нараховуються та не сплачуються.
3.6.1. Якщо Тарифами передбачено нарахування відсотків на середньоденний кредитовий залишок коштів на Поточному
рахунку Клієнта, то такий середньоденний залишок розраховується як залишок на Поточному рахунку Клієнта на кінець кожного дня
календарного місяця. При нарахуванні відсотків використовується метод «факт/факт», тобто для розрахунку використовується
фактична кількість днів у місяці та році. Виплата нарахованих відсотків здійснюється Банком протягом п’яти Банківських днів
наступного місяця, якщо інший строк не передбачений Тарифами та/або Договором.
3.7. Права та обов’язки Сторін
3.7.1. Клієнт має право:
3.7.1.1. Розпоряджатися коштами на Рахунку з дотриманням вимог законодавства України та умов УДБО ЮО, окрім випадків
обмеження права розпорядження Рахунком за рішенням суду або в інших випадках, встановлених законодавством України, а також у
разі зупинення фінансових операцій, що можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом,
або фінансуванням тероризму, у випадках передбачених законодавством України.
3.7.1.2. Отримувати готівкові кошти за умови наявності на Рахунку коштів у відповідній валюті, у випадках, на потреби і у
порядку, передбачених законодавством України.
3.7.1.3. Здавати готівкову виручку для зарахування на Рахунок, у відповідній валюті, у випадках та у порядку, передбачених
чинним законодавством України.
3.7.1.4. Відкликати згоду на виконання платіжної операції шляхом подання до Банку відповідного розпорядження про
відкликання. Таке відкликання можливе до настання моменту безвідкличності, тобто до настання дати валютування, зазначеної у
Платіжній інструкції (до спливу Операційного часу Операційного дня, що передує даті валютування), та до списання коштів з Рахунку
на виконання Платіжної інструкції. Розпорядження про відкликання згоди на виконання платіжної операції має бути складене за
формою, встановленою Банком, та надане Банку в той же спосіб як Платіжна інструкція, згода на виконання якої відкликається у
разі паперової форми розпорядження – на те ж Відділення Банку, на яке була подана відповідна Платіжна інструкція).
3.7.1.5. Відкликати Платіжну інструкцію в повній сумі шляхом подання до Банку відповідного розпорядження про відкликання.
Таке відкликання можливе лише за наявності технічної можливості Банку та за умови, що розпорядження про відкликання надійшло
до Банку до настання моменту безвідкличності, тобто до настання дати валютування, зазначеної у Платіжній інструкції (до спливу
Операційного часу Операційного дня, що передує даті валютування), та до списання коштів з Рахунку на виконання Платіжної
інструкції, за умови відшкодування Клієнтом витрат Банку, пов’язаних з таким відкликанням. Розпорядження про відкликання
Платіжної інструкції має бути складене за формою, встановленою Банком, та надане Банку в той же спосіб як Платіжна інструкція, яка
відкликається у разі паперової форми розпорядження на те ж Відділення Банку, на яке була подана відповідна Платіжна інструкція).
3.7.1.6. Ініціювати платіжні операції за Рахунком у національній та іноземних валютах з використанням Системи дистанційного
обслуговування.
3.7.1.7. Змінити тарифний пакет шляхом подання до Банку відповідної заяви про зміну тарифного пакету (за формою Додатку
1.1 до УДБО ЮО). Банк здійснює обслуговування Клієнта за новообраним тарифним пакетом з дати, що зазначена у заяві про зміну
тарифного пакету, але не раніше дати отримання Банком від Клієнта такої заяви, при цьому всі щомісячні комісії за місяць, в якому
відбулась зміна тарифного пакету, підлягають нарахуванню та сплаті за новообраним тарифним пакетом незалежно від кількості днів
фактичної дії такого тарифного пакету у такому місяці.
3.7.1.8. Клопотати перед Банком про встановлення індивідуального тарифу за послугою для Клієнта.
3.7.1.9. Самостійно формувати Виписки за Рахунком в Системі дистанційного обслуговування.
3.7.2. Банк має право:
Універсальний договір банківського обслуговування клієнтів – юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»
(версія 19.10)
12
3.7.2.1. Використовувати кошти Клієнта, що зберігаються на Рахунку, гарантуючи Клієнту його право безперешкодно
розпоряджатись цими коштами відповідно до умов УДБО ЮО, законодавства України, у тому числі нормативних актів НБУ.
3.7.2.2. Здійснювати платіжні операції, ініційовані стягувачем у випадках, передбачених законодавством України, а також
здійснювати Дебетовий переказ (Договірне списання) у порядку, визначеному УДБО ЮО.
3.7.2.3. Відмовляти Клієнту у виконанні платіжних операцій у випадках:
- виявлення помилки у реквізитах Платіжної інструкції;
- заповнення Платіжної інструкції із порушенням вимог законодавства України;
- відмови Клієнта від надання або при наданні неповного переліку документів та/або обсягу інформації, що вимагаються
Банком (в тому числі з метою здійснення Банком валютного контролю);
- якщо Платіжна інструкція та/або її виконання Банком суперечать або заборонені законодавством України;
- якщо Платіжна інструкція передбачає здійснення операції, проведення якої, на думку Банку, призводить або може призвести
до порушення законодавства України та/або Законодавства з принципом екстратериторіальності.
Відповідальність Банку щодо перевірки правильності заповнення реквізитів Платіжної інструкції обмежуються необхідністю
здійснення перевірки лише тих реквізитів, що чітко визначені законодавством України.
3.7.2.4. На власний розсуд приймати рішення про:
а) встановлення/зміну (збільшення) індивідуального розміру відсотків, що нараховуються на середньоденний кредитовий залишок
коштів на поточному рахунку Клієнта, за власною ініціативою Банку на підставі аналізу конкурентного середовища, розміру
середньоденних залишків коштів на рахунку Клієнта, структури залишків, строків їх зберігання тощо, а також у разі зміни облікової
ставки Національного банку України та/або зміни ситуації на грошово-кредитному ринку, при цьому період дії нового розміру
відсотків визначається Банком самостійно та зазначається у відповідному повідомленні;
б) встановлення індивідуального тарифу за будь-якою іншою послугою для Клієнта, крім нарахування відсотків на середньоденний
кредитовий залишок коштів на поточному рахунку Клієнта, за його письмовим клопотанням.
Про встановлення/зміну будь-якого індивідуального тарифу Банк направляє Клієнту (будь-яким способом з передбачених п.2.5.4.3
УДБО ЮО) відповідне повідомлення про встановлення індивідуальних тарифів за послугами (Додаток 1.2 до УДБО ЮО), яке не
потребує додаткового підписання з боку Клієнта, якщо тільки це прямо не вимагається Банком.
3.7.3. Клієнт зобов'язується:
3.7.3.1. Виконувати усі вимоги Банку стосовно питань правомірності здійснення платіжних операцій та надавати Банку
інформацію, необхідну для складання Банком звітності, відповідно до вимог НБУ та відповідних контролюючих органів, а також іншу
інформацію відповідно до вимог законодавства України та умов УДБО ЮО.
3.7.3.2. У межах, передбачених чинним законодавством України, внутрішніми документами Банку, надавати Банку контракти,
довідки, митні декларації та будь-які інші необхідні Банку документи та інформацію для здійснення Банком функцій агента валютного
контролю та інших покладених на Банк відповідно до законодавства України функцій контролю. Документи, що подаються Клієнтом
до Банку, мають бути оформлені з дотриманням вимог законодавства України. Документи можуть бути подані Клієнтом особисто до
Відділення Банку або, за наявності технічної можливості, в електронній формі засобами Системи дистанційного обслуговування або
через сайт Банку шляхом подання електронних копій документів, засвідчених Електронним підписом Клієнта/уповноваженої особи
Клієнта.
3.7.3.3. Щорічно, не пізніше 10 січня, надавати підтвердження залишків на Рахунку (Рахунках) станом на 01 січня. Неотримання
Банком підтвердження залишків на Рахунку Клієнта протягом місяця вважається підтвердженням сум залишків грошових коштів на
Рахунку Клієнта за замовченням.
3.7.3.4. Не пізніше наступного робочого дня після отримання виписки повідомляти Банк про усі встановлені невідповідності
або помилки у виписках за Рахунком чи інших документах або про невизнання (не підтвердження) підсумкового сальдо за Рахунком.
У разі відсутності повідомлення виписка вважається підтвердженою.
3.7.3.5. Повернути помилково зараховані на Рахунок кошти протягом 3 (трьох) робочих днів з дати зарахування таких коштів
на Рахунок, шляхом надання Банку Платіжної інструкції на повернення помилково зарахованих коштів. За порушення строку
повернення помилково зарахованих коштів Клієнт несе відповідальність згідно із законодавством України.
3.7.3.6. Повідомити Банк письмово про факт виконання з його Рахунку неналежної або неакцептованої Платіжної операції
негайно після того, як така інформація стала йому відома.
3.7.3.7. Письмово