меню

Експерт Банку Кредит Дніпро про фінансові звички українців і про особливості роботи банків у період карантину

21 Травня 2020

Понад два місяці економіка, бізнес і громадяни живуть у нових умовах безпрецедентних протиепідемічних обмежень, які торкнулися практично усіх сфер життя і не могли не позначитися на робочому графіку, способі життя, добробуті, фінансових звичках і пріоритетах.

Про вплив карантинних обмежень на фінансову поведінку українців і на роботу банківського сектору, про оновлені бізнес-стратегії та акценти на дистанційне обслуговування розповів фінансовому порталу Maanimo Денис Міхов, директор із розвитку бізнесу Банку Кредит Дніпро.

«Порівняно з кризами 2008 і 2014 років відтік коштів населення з банків був меншим як за тривалістю, так і за обсягами. По-перше, внаслідок того, що більшість депозитів зараз строкові, тобто не передбачають можливості дострокового зняття. По-друге, мінімізації панічних настроїв сприяли курсова стабілізація, безперебійне підкріплення кас і банкоматів, задоволення попиту населення на готівкову валюту, чітке виконання банками зобов’язань перед клієнтами», – підкреслив Денис Міхов.

Експерт зазначив, що банки мотивують клієнтів максимально використовувати дистанційні канали банківського обслуговування як більш технологічні, зручні й безпечні для здоров’я. Більшість банківських операцій – управління депозитними і поточними рахунками, платежі й перекази, обмін валют, погашення кредиту – клієнти можуть здійснити віддалено в режимі 24/7.

В умовах зниження динаміки кредитування і погіршення платіжної дисципліни через падіння доходів і рівня платоспроможності позичальників банки змушені переглянути свої кредитні стратегії у більш консервативний бік, з акцентом на утримання прийнятного рівня якості портфелів і достатнього запасу міцності для відновлення докризової динаміки після нормалізації ситуації в економіці.

Із повним текстом експертного матеріалу можна ознайомитися за посиланням.

 

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ