меню

Корисні фінансові звички від Банку Кредит Дніпро і Mastercard

17 Вересня 2020

Банк Кредит Дніпро активно підтримує Всеукраїнську інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству, яку Національний банк України проводить у партнерстві з кіберполіцією, платіжними системами, мобільними операторами, національними та регіональними перевізниками, ритейлерами, логістичними й сервісними компаніями, провідними українськими банками.

Міжнародна платіжна системи Mastercard нагадує про корисні фінансові звички, які допомагають керувати власними коштами технологічно, комфортно і безпечно:

  1. Платити без готівки: порівняно із готівковими розрахунками це зручніше і швидше, гігієнічніше і безпечніше, до того ж це надає можливість аналізувати витрати й краще контролювати власні фінанси.
  2. Платити безконтактно: технологія безконтактної оплати карткою, смартфоном або іншим гаджетом не потребує прямого контакту між карткою і терміналом, отже не треба передавати картку стороннім особам, процес оплати клієнт контролює самостійно.
  3. Купувати онлайн: без черг, у зручний час та у будь-якому магазині світу, процес оплати захищено стандартами безпеки Mastercard; при цьому бажано перевіряти надійність онлайн-магазинів та сайтів, використовувати лише власні пристрої – смартфон, комп’ютер чи планшет, установити ліміт на інтернет-оплати, застосовувати картку із технологію підтвердження оплат 3D Secure.
  4. Оплачувати комунальні платежі онлайн: не треба підлаштовуватися під графік роботи відділень банку чи пошти і витрачати час у чергах, при цьому комісія буде мінімальною або взагалі відсутньою, чеки-квитанції зберігатимуться в системі та надсилатимуться на електронну пошту.
  5. Переказувати гроші онлайн: допомогти близьким, позичити кошти, повернути борг зручно за допомогою онлайн-сервісів для переказу грошей із картки на картку, знаючи лише 16-значний номер картки отримувача, який система автоматично перевіряє за спеціальним алгоритмом для унеможливлення помилки.
  6. Не розголошувати персональні дані: важлива умова безпечного користування карткою – нікому не повідомляти її повні реквізити (номер, термін дії, CVC2-код), PIN-код, паролі та коди, надіслані в SMS-повідомленнях; у будь-яких підозрілих випадках треба негайно зателефонувати до банку за офіційним номером, указаним на звороті картки.

 

Тренування корисних фінансових звичок та порада родичам, друзям, колегам дотримуватися їх – важливий складник платіжної культури і фінансової грамотності, а також запорука безтурботних взаємовигідних відносин клієнтів із банками.

Інформаційна кампанія з протидії платіжному шахрайству проходить у липні-вересні 2020 року в усіх регіонах України. Детальніше про кампанію можна дізнатися за посиланням.

 

 

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ