меню

Кредитувати vs ризикувати: актуальні питання управління кредитними ризиками

12 Червня 2019

Роздрібне споживче кредитування – найперспективніший сегмент ринку, зважаючи на низький поточний рівень закредитованості населення, поступальне зростання доходів і споживчого попиту. Хороша динаміка і великий потенціал актуалізують тему можливого зростання кредитних ризиків і своєчасного запобігання ним. Про поточні тенденції, інновації та найкращі практики в управлінні ризиками кредитування роздрібу і МСБ ішлося на XIV Конференції «Credit Risk 2019» – щорічному заході, що збирає провідних банкірів, ризик-менеджерів, соціологів, представників регулювальних органів для професійного аналізу і конструктивного обговорення ключових трендів ризик-менеджменту, його подальших шляхів розвитку, нових викликів і перспектив.

Один зі спікерів форуму, заступник голови Правління – директор із роздрібного бізнесу Банку Кредит Дніпро Олег Пахомов, запропонував до обговорення тему «Труднощі та виклики при побудові кредитної фабрики». Представивши свій виступ у форматі «проблема – порада», експерт вказав на ключові труднощі, що виникають на шляху кредитного конвеєра, який має ефективно працювати, й поділився рекомендаціями щодо їх вирішення. Було порушено, зокрема, теми нестачі кваліфікованого персоналу і високої конкуренції за нього з боку фінансових компаній, побудови правильної ризик-моделі за зразком стиснутої на старті пружини, яка поступово розтискається, взаємодії бізнесу і ризиків у форматі сполучених посудин, правильної мотивації продавців і диверсифікації каналів продажів, сміливості у відстоюванні своїх позицій у діалозі з регулятором, який спричиняє значні й не завжди виправдані ризики у кредитуванні.

«Створення фінансовими установами кредитних фабрик можна порівняти з приготуванням борщу: інгредієнти схожі, рецепт простий і давно відомий, а смак у кожної господині різний. Наш рецепт смачного кредитного «борщу» – це свіжий продукт, нарізаний по правильних каналах, присмачений соковитим ІТ, скоринговою, антифродовою, верифікаційною заправками, регуляторною цибулькою й апетитною маркетинговою приправою. Важливо не переборщити з ризиковим перцем, гарно сервірувати і протестувати перед поданням. Якщо усе зроблено правильно, клієнт обов’язково повернеться по добавку», – підкреслив Олег Пахомов.

Спікер також зазначив, що кредитні продукти при всій їх привабливій маржинальності не повинні бути єдиним об’єктом продажу кредитної фабрики. Потрібно вчитися успішно продавати і небанківські продукти, адже саме в універсалізації лежить шлях до успіху.

Докладніше з інформацією про роздрібні кредитні пропозиції Банку Кредит Дніпро можна ознайомитися за посиланням.

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

* За умови його наявності