меню

укр     рус     eng

Просто про фінансування АПК. Банк Кредит Дніпро провів серію навчальних тренінгів для менеджерів партнерів

02 Лютого 2018

Із метою підвищення ефективності партнерських програм Банк Кредит Дніпро провів серію навчальних тренінгів для менеджерів компаній – продавців сільськогосподарської техніки. Фахівці управління розвитку продажів у агробізнесі познайомили учасників заходів зі специфікою банківського кредитування і його перевагами над іншими формами фінансування клієнтів для купівлі агротехніки, розповіли про алгоритми і процедури взаємодії з банком у розрізі пропонованих фінустановою агрорішень. Початок календарного року для проведення першої сесії навчання обрано не випадково – сезонну паузу в продажах агротехніки компанії використовують не лише для підведення підсумків і планування, а й для підвищення професійних компетенцій.

До переліку партнерів, які взяли участь у січневих семінарах, увійшли одні з провідних гравців агроринку з міжнародним ім’ям: «КУН Україна», «Пьотінгер Україна» і «Дойче Аграртехнік».

За підсумками заходів їх учасники – керівники головних офісів і регіональні менеджери компаній з усієї України – відзначили високу продуктивність навчання, цікаве подання інформації, активність дискусій, які відбулися.

«Ідея проведення тренінгів для агропартнерів з’явилася завдяки тому, що все більша кількість компаній прагнуть долучати до фінансування своїх клієнтів зовнішні ресурси, і ключову роль в ефективності процесу відіграє рівень обізнаності безпосередніх продавців техніки в азах банківського фінансування, їхнє вміння використовувати у продажах продуктові й технологічні переваги банку, – сказав Євген Хуриленко, начальник управління розвитку продажів у агробізнесі Банку Кредит Дніпро. – Наша програма тренінгів має чіткий прикладний характер, пояснюючи менеджерам у найпростішій і найзрозумілішій формі конкурентні переваги умов фінансування і демонструючи низку унікальних переваг для клієнтів».

Перший успішний досвід проведення навчальних тренінгів, зазначив банкір, свідчить про доцільність продовження такої практики, тим паче, що багато партнерів уже підтвердили свою участь.

У цілому активний розвиток понад 20 партнерських програм із провідними дистриб’юторами сільгосптехніки формує близько половини агропортфеля банку. Ці програми вигідні всім сторонам: для постачальників техніки – це приріст продажів; банк залучає більше лояльних клієнтів, а відповідно клієнти отримують якісний ресурс для розвитку за прийнятну ціну і висококваліфіковану експертизу від профільних експертів.

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ