Ви можете відправити переказ у будь-якому пункті обслуговування клієнтів системи MoneyGram.
Комісію за відправлення переказу сплачує тільки відправник (за виплату переказу комісія не сплачується).
Відразу після отримання контрольного номера переказ буде доступний для виплати одержувачу.
Для відправлення грошового переказу необхідно:
-
звернутися до найближчого пункту системи MoneyGram;
-
надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
-
повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу та ПІБ одержувача;
-
підписати заяву на відправлення переказу, що оформлена операціоністом, та внести грошові кошти в касу;
-
повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який вам повідомить операціоніст і який прописано на вашій копії заяви на відправлення переказу.
Після відправлення переказу тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та паспорт або документ, що його замінює. Зміни у переказ можна внести, якщо переказ не виплачено одержувачу.
Повернення переказу
Повернення переказу можна здійснити тільки відправнику при наявності заяви на відправлення переказу та документа, що посвідчує особу, і лише у тому випадку, якщо переказ ще не виплачено одержувачу.
Повернення переказу можна здійснити у двох випадках:
1) коли відправник сам ініціює повернення переказу (комісія за переказ не повертається);
2) переказ не було отримано протягом 25 днів після відправлення** (комісія за переказ не повертається).
Що таке контрольний номер переказу?
Кожному переказу присвоюється унікальний 10-значний контрольний номер переказу, отримання якого свідчить про те, що цей переказ уже можна отримати.
Відправник переказу повинен повідомити одержувачу контрольний номер переказу.
Тільки той, хто знає контрольний номер переказу, може отримати адресований йому переказ, оскільки контрольний номер переказу є одним із обов’язкових реквізитів при здійсненні операції виплати.