меню

Грошові перекази Money Gram

MoneyGrаm Payment Systems, Inc. – система швидких, простих і надійних міжнародних грошових переказів. Має широку мережу пунктів обслуговування у понад 200 країнах світу, в яких розташовано близько 350 000 пунктів обслуговування клієнтів. Валюта відправлення переказу – долар США, євро.

Відповідно до встановлених НБУ обмежень (постанова Правління НБУ від 24.02.2022р. № 18), на період воєнного стану відправлення переказів іноземної валюти за межі України не здійснюється.

Валюта виплати переказу – долар Сша, євро.

 

Про компанію MoneyGram

Платіжна організація платіжної системи MoneyGrаm: MoneyGrаm Payment Systems, Inc. з місцезнаходженням: 1550 Utica Avenue South Minneapolis, MN 55416, USA.

Історія MoneyGrаm International сягає корінням ще у 1940 рік, коли у Міннеаполісі (США) було засновано компанію Travelers Express Co., Inc. Згодом Travelers Express, як дочірня структура Viad Corp. була об’єднана з компанією MoneyGrаm Payment Systems, Inc та компанія MoneyGrаm Payment Systems, Inс. перетворилася на одного з найбільших світових операторів із переказування коштів і стала ключовим гравцем в індустрії електронних переказів, ставши другою за величиною компанією з грошових переказів у світі.

Дата внесення відомостей до РПІ: 06.10.2014

Служба клієнтської підтримки системи MoneyGram в Україні: 0 800 503-273 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів у межах України)

Отримати інформацію про перелік учасників системи переказів MoneyGram, місцезнаходження та час роботи найближчих пунктів обслуговування, переглянути тарифи на відправлення переказів можна на веб-сайті системи:  www.moneygram.com.

Інформація щодо приєднання Банку до Платіжної системи:

Дата реєстраційного свідоцтва / повідомлення про внесення відомостей  АТ "БАНК КРЕДИТ ДНІПРО" до реєстру учасника платіжної системи MoneyGrаm: 21.09.2012.

Номер реєстраційного свідоцтва/ повідомлення про внесення відомостей: 878.

Сторінка офіційного Інтернет-представництва НБУ: https://bank.gov.ua

 

Основні переваги

  • Вам не потрібно відкривати банківський рахунок для здійснення переказів, необхідно мати при собі лише паспорт
  • Прозорі умови переказу: вказана комісія сплачується лише відправником
  • Платіж завжди можна за необхідності відкоригувати або відмінити за декілька хвилин
  • Отримати переказ можна у будь-якому відділенні в країні призначення

Для відправлення переказу за допомогою системи MoneyGram Вам необхідно надати паспорт, заповнити бланк на відправлення, внести необхідну суму переказу (враховуючи комісію за переказ) та отримати у співробітника банку контрольний номер переказу.

При отримані грошового переказу Вам необхідно лише заповнити бланк, вказавши контрольний номер, та пред’явити посвідчення особи.
 

Як відправити грошовий переказ за допомогою системи MoneyGram

Відповідно до встановлених НБУ обмежень (постанова Правління НБУ від 24.02.2022р. № 18), на період воєнного стану відправлення переказів іноземної валюти за межі України не здійснюється. 
Перекази через систему MoneyGram можна відправляти у будь-якому пункті обслуговування клієнтів системи MoneyGram (де це законодавчо не заборонено).
Комісію за відправлення переказу сплачує тільки відправник (за виплату переказу комісія не сплачується).
Відразу після отримання контрольного номера переказ буде доступний для виплати одержувачу.

Для відправлення грошового переказу необхідно:

  • звернутися до найближчого пункту системи MoneyGram;
  • надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
  • повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу та ПІБ одержувача;
  • підписати заяву на відправлення переказу, що оформлена операціоністом, та внести грошові кошти в касу;
  • повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який вам повідомить операціоніст і який прописано на вашій копії заяви на відправлення переказу.

Після відправлення переказу тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та паспорт або документ, що його замінює. Зміни у переказ можна внести, якщо переказ не виплачено одержувачу.

Тарифи за відправлення переказу
Операції за системою грошових переказів здійснюються за дорученням та на користь фізичних осіб з дотриманням законодавства України, зокрема у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення, а також правил, встановлених платіжною системою MoneyGrаm.
 
Повернення переказу

Повернення переказу можна здійснити тільки відправнику при наявності заяви на відправлення переказу та документа, що посвідчує особу, і лише у тому випадку, якщо переказ ще не виплачено одержувачу.
Повернення переказу можна здійснити у двох випадках:
1) коли відправник сам ініціює повернення переказу (комісія за переказ не повертається);
2) переказ не було отримано протягом 25 днів після відправлення** (комісія за переказ не повертається).

Що таке контрольний номер переказу?
Кожному переказу присвоюється унікальний 10-значний контрольний номер переказу, отримання якого свідчить про те, що цей переказ уже можна отримати.
Відправник переказу повинен повідомити одержувачу контрольний номер переказу.
Тільки той, хто знає контрольний номер переказу, може отримати адресований йому переказ, оскільки контрольний номер переказу є одним із обов’язкових реквізитів при здійсненні операції виплати.
 

Як отримати грошовий переказ за допомогою системи MoneyGram

Ви можете отримати переказ у будь-якому пункті обслуговування клієнтів системи MoneyGram.
Для отримання грошового переказу необхідно:

  • звернутися до найближчого пункту системи MoneyGram;
  • надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює, та повідомити контрольний номер переказу;
  • повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
  • підписати заяву на отримання переказу, що оформлена операціоністом;
  • отримати суму переказу в касі.

Що таке контрольний номер переказу?
Кожному переказу присвоюється унікальний контрольний номер, наявність якого свідчить про те, що цей переказ уже можна отримати.
Відправник переказу повинен повідомити одержувачу контрольний номер переказу.
Тільки той, хто знає контрольний номер переказу, може отримати адресований йому переказ, оскільки контрольний номер переказу є одним із обов’язкових реквізитів при здійсненні операції виплати.

Як змінити реквізити або анулювати переказ

У разі, якщо при заповненні реквізитів було допущено помилку, її можна виправити. Для цього знадобиться прийти у відділення банку-партнера системи з посвідченням особи і повідомити інформацію про платіж. Змінити можна інформацію тільки в тому випадку, якщо його ще не було видано одержувачу. Ніяка додаткова комісія при цьому не з’явиться.

Скасування відправлення коштів здійснюється таким самим способом, як і зміна реквізитів платежу. Додаткова оплата для здійснення цієї операції не потрібна, і відправник одразу ж отримує суму переказу назад. Комісію може бути повернуто або не повернуто – це залежить від умов здійснення переказу і конкретних вимог партнера системи. Анулювати виданий одержувачу переказ неможливо.

Порядок вирішення спорів

Всі суперечки, що виникають між учасниками та користувачами системи переказу коштів MoneyGram (відправниками та отримувачами грошових переказів), мають вирішуватися шляхом переговорів, а також в судовому порядку відповідно до законодавства України.

Інформація про послугу

Послуга відправлення та виплати переказів MoneyGram надається на умовах договору приєднання, яким є бланк на відправлення/отримання переказу за встановленою MoneyGram формою. Внесення змін та доповнень до бланка на відправлення/отримання переказу не є можливим.

Клієнт-ініціатор переказу має право відмовитися від договору до внесення коштів переказу до каси Банку.

Розмір витрат, які повинен сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки, міститься в Тарифах MoneyGram.

Тарифи містять розмір витрат, який має сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки.

Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Гарантійні фонди та компенсаційні схеми при отриманні клієнтом послуги (якщо сума переказу не зараховується на відкритий в Банку рахунок клієнта) законодавством України не передбачені.

 

Послугу надає АТ «Банк Кредит Дніпро», ліцензія НБУ №70 від 22.10.2018р.;

код ЄДРПОУ 14352406;

включений до Державного реєстру банків 07.07.1993р. під № 180;

місцезнаходження: 01033, м. Київ, вул. Жилянська, 32;

контактні телефони: 0 (800) 507-700 +38(056) 787-88-88 (для дзвінків із-за кордону);

адреса електронної пошти info@creditdnepr.com;

державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240).

Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку, в телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Контакт центру Банку за телефонами 0 (800) 507-700, +38(056) 787-88-88 (для дзвінків із-за кордону), а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси info@creditdnepr.com.

 

 

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

* За умови його наявності