Послуга відправлення та виплати переказів MoneyGram надається на умовах договору приєднання, яким є бланк на відправлення/отримання переказу за встановленою MoneyGram формою. Внесення змін та доповнень до бланка на відправлення/отримання переказу не є можливим.
Клієнт-ініціатор переказу має право відмовитися від договору до внесення коштів переказу до каси Банку.
Розмір витрат, які повинен сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки, міститься в Тарифах MoneyGram.
Тарифи містять розмір витрат, який має сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки.
Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Гарантійні фонди та компенсаційні схеми при отриманні клієнтом послуги (якщо сума переказу не зараховується на відкритий в Банку рахунок клієнта) законодавством України не передбачені.
Послугу надає АТ «Банк Кредит Дніпро», ліцензія НБУ №70 від 22.10.2018р.;
код ЄДРПОУ 14352406;
включений до Державного реєстру банків 07.07.1993р. під № 180;
місцезнаходження: 01033, м. Київ, вул. Жилянська, 32;
контактні телефони: 0 (800) 507-700 +38(056) 787-88-88 (для дзвінків із-за кордону);
адреса електронної пошти info@creditdnepr.com;
державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240).
Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку, в телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Контакт центру Банку за телефонами 0 (800) 507-700, +38(056) 787-88-88 (для дзвінків із-за кордону), а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси info@creditdnepr.com.