меню

Про систему переказів Ria

Система переказів Ria є одним із лідерів у сфері надання послуг грошових переказів у світі. На сьогодні корпорація CONTINENTAL EXCHANGE SOLUTIONS, INC. (адреса платіжної організації: 7001 Village Drive, Suite 200 Buena Park, California 90621 USA) надає послуги у 160 країнах та у понад 490 тисяч локацій, що охоплюють кожен континент і є найбільш популярною системою переказів до України з США, Канади, Італії, Португалії та Іспанії.

Дата внесення відомостей до Реєстру платіжної інфраструктури: 08.04.2015

АТ «Банк Кредит Дніпро» є прямим учасником міжнародної платіжної системи RIA.

Інформація щодо внесення АТ «Банк Кредит Дніпро» до реєстру учасника платіжної системи Ria від 27.08.2015 та 23.10.2015 розміщено на сайті НБУ.

Відправляти й отримувати перекази можна у двох валютах - доларах США і євро. Отримання або оплата переказу у валюті іншої країни здійснюється за чинним курсом.

Відповідно до встановлених НБУ обмежень (постанова Правління НБУ від 24.02.2022р. № 18), на період воєнного стану відправлення переказів іноземної валюти за межі України не здійснюється.

Оплата переказу здійснюється за рахунок відправника, одержувач ніяких додаткових платежів вносити не повинен. Переказ дійсний упродовж 30 календарних днів з дати відправлення переказу. Якщо не забрав їх, гроші повертаються відправникові.

Отримати інформацію про перелік учасників системи переказів Ria, місцезнаходження і час роботи найближчих пунктів обслуговування, перевірити статус відправленого переказу можна на сайті системи.

Ria призначена для здійснення некомерційних переказів між фізичними особами.

Переваги системи RIA

Основною перевагою цієї системи є мінімальні комісії і висока швидкість обробки платежів, які роблять її використання зручним і вигідним:

Широка мережа пунктів обслуговування по всьому світу.

Висока швидкість доставки переказу у будь-яку точку світу – переказ можна отримати через 10 хвилин після надсилання у будь-якому пункті обслуговування у межах країни, в яку було відправлено переказ.

Плата за переказ сплачується відправником.

Вигідні тарифи на відправку грошових переказів.

Як відправити грошовий переказ

Відповідно до встановлених НБУ обмежень (постанова Правління НБУ від 24.02.2022р. № 18), на період воєнного стану відправлення переказів іноземної валюти за межі України не здійснюється.

Перекази через систему Ria можна відправляти у будь-якому пункті обслуговування клієнтів системи Ria (де це законодавчо не заборонено).

Комісію за відправлення переказу сплачує тільки відправник (за виплату переказу комісія не сплачується).

Відразу після отримання контрольного номера переказ буде доступний для виплати одержувачу.

Для відправлення грошового переказу необхідно:

  • звернутися до найближчого пункту системи Ria;
  • надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
  • повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу та ПІБ одержувача;
  • підписати заяву на відправлення переказу, що оформлена операціоністом, та внести грошові кошти в касу;
  • повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який вам повідомить операціоніст і який прописано на вашій копії заяви на відправлення переказу.

Після відправлення переказу тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та паспорт або документ, що його замінює. Зміни у переказ можна внести, якщо переказ не виплачено одержувачу.

Тарифи за відправлення переказу

Операції за системою грошових переказів здійснюються за дорученням та на користь фізичних осіб з дотриманням законодавства України, зокрема у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення, а також правил, встановлених платіжною системою Ria.

Повернення переказу

Повернення переказу можна здійснити тільки відправнику при наявності заяви на відправлення переказу та документа, що посвідчує особу, і лише у тому випадку, якщо переказ ще не виплачено одержувачу.
Повернення переказу можна здійснити у двох випадках:

  1. коли відправник сам ініціює повернення переказу (комісія за переказ не повертається);
  2. переказ не було отримано протягом 25 днів після відправлення** (комісія за переказ не повертається).

Що таке контрольний номер переказу?

Кожному переказу присвоюється унікальний 10-значний контрольний номер переказу, отримання якого свідчить про те, що цей переказ уже можна отримати.
Відправник переказу повинен повідомити одержувачу контрольний номер переказу.
Тільки той, хто знає контрольний номер переказу, може отримати адресований йому переказ, оскільки контрольний номер переказу є одним із обов’язкових реквізитів при здійсненні операції виплати.
 

 

 

Як отримати грошовий переказ

Ви можете отримати переказ у будь-якому пункті обслуговування клієнтів системи Ria.

Для отримання грошового переказу необхідно:

  • звернутися до найближчого пункту системи Ria;
  • надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює, та повідомити контрольний номер переказу;
  • повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
  • підписати заяву на отримання переказу, що оформлена операціоністом;
  • отримати суму переказу в касі.

Що таке контрольний номер переказу?
Кожному переказу присвоюється унікальний контрольний номер, наявність якого свідчить про те, що цей переказ уже можна отримати.
Відправник переказу повинен повідомити одержувачу контрольний номер переказу.
Тільки той, хто знає контрольний номер переказу, може отримати адресований йому переказ, оскільки контрольний номер переказу є одним із обов’язкових реквізитів при здійсненні операції виплати.

Як змінити реквізити або анулювати переказ

У разі, якщо при заповненні реквізитів було допущено помилку, її можна виправити. Для цього знадобиться прийти у відділення банку-партнера системи з посвідченням особи і повідомити інформацію про платіж. Змінити можна інформацію тільки в тому випадку, якщо його ще не було видано одержувачу. Ніяка додаткова комісія при цьому не з’явиться.
Скасування відправлення коштів здійснюється таким самим способом, як і зміна реквізитів платежу. Додаткова оплата для здійснення цієї операції не потрібна, і відправник одразу ж отримує суму переказу назад. Комісію може бути повернуто або не повернуто – це залежить від умов здійснення переказу і конкретних вимог партнера системи. Анулювати виданий одержувачу переказ неможливо.

Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами системи переказу коштів RIA

Всі суперечки, що виникають між учасниками та користувачами системи переказу коштів Ria (відправниками та одержувачами грошових переказів), мають вирішуватись шляхом переговорів, а також у судовому порядку відповідно до законодавства України.

Інформація про послугу

Послуга відправлення та виплати переказів Ria надається на умовах договору приєднання, яким є бланк на відправлення/отримання переказу за встановленою Ria формою. Внесення змін та доповнень до бланка на відправлення/отримання переказу не є можливим.

Клієнт-ініціатор переказу має право відмовитися від договору до внесення коштів переказу до каси Банку.

Розмір витрат, які повинен сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки, міститься в Тарифах Ria.

Тарифи містять розмір витрат, який має сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки.

Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Гарантійні фонди та компенсаційні схеми при отриманні клієнтом послуги (якщо сума переказу не зараховується на відкритий в Банку рахунок клієнта) законодавством України не передбачені.

Послугу надає АТ «Банк Кредит Дніпро», ліцензія НБУ №70 від 22.10.2018р.;

код ЄДРПОУ 14352406;

включений до Державного реєстру банків 07.07.1993р. під № 180;

місцезнаходження: 01033, м. Київ, вул. Жилянська, 32;

контактні телефони: 0 (800) 507-700 +38(056) 787-88-88 (для дзвінків із-за кордону);

адреса електронної пошти info@creditdnepr.com;

державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240).

Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку, в телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Контакт центру Банку за телефонами 0 (800) 507-700, +38(056) 787-88-88 (для дзвінків із-за кордону), а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси info@creditdnepr.com.

 

 

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

* За умови його наявності