меню

 

 

 

Про міжнародну систему грошових переказів Welsend

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» є прямим учасником міжнародної платіжної системи «Welsend»

Система «Welsend» – це міжнародна система грошових переказів, створена АБ «УКРГАЗБАНК», яка дозволяє швидко, надійно та вигідно здійснити перекази, як по території України, так і за її межами. Надіслати або отримати перекази в Системі Welsend можна в трьох валютах: гривня, долар США та Євро. Комісію за переказ коштів по Системі «Welsend» сплачує відправник, розмір якої залежить від суми та напрямку переказу.

Основні переваги Системи «Welsend»:

  • Простота оформлення та миттєвість (в режимі онлайн) здійснення/отримання переказу коштів.
  • Відправлення транскордонного переказу на платіжну картку з конвертацією іноземної валюти (долар США, Євро) у гривню за найвигіднішим курсом для клієнта.
  • Відправлення переказу по Україні у гривні з виплатою його готівковою або з використанням платіжних інструментів.
  • Значна мережа - понад 3000 пунктів обслуговування по Україні.
  • Вигідні тарифи для клієнтів.
  • Для постійних клієнтів Системи «Welsend» можливе зменшення розміру комісії за рахунок «Картки Клієнта», яку отримує відправник при накопиченні відповідної суми відправлених переказів у гривні по Україні або при відправлені переказу у гривні по Україні на значну суму.

Система «Welsend» співпрацює з міжнародною платіжною системою IntelExpress (відправлення/виплата переказів за участю двох міжнародних платіжних систем: Welsend та IntelExpress).

Комісію за переказ коштів по Системі «Welsend» сплачує відправник переказу. Комісія за відправлення переказу залежить від суми та напрямку. З комісією можна ознайомитися на сайті «Welsend» https://welsend.com.ua/tariffs, вкладка «Тарифи».

«Карта Клієнта» має наступні знижки при досягненні визначеної суми: 

  • від 10 000 грн. - 0,05%;
  • від 100 000 грн. – 0,1%
  • від 500 000 грн. – 0,2%

Карта не є платіжним засобом для ініціювання Переказу та діє лише на території України 

Надісланий переказ в Системі «Welsend» доступний до виплати протягом 30 календарних днів з дати відправлення переказу.

З учасниками/партнерами Системи «Welsend» можна ознайомитися на сайті Welsend https://welsend.com.ua/partners, вкладка «Партнери та учасники», з переліком пунктів обслуговування на сайті Welsend https://welsend.com.ua/branches, вкладка «Пункти обслуговування».

Оператор міжнародної системи грошових переказів «Welsend»: АБ «УКРГАЗБАНК»

Юридична адреса: Україна, 03087, м. Київ, вул. Єреванська, 1

Поштова адреса Оператора міжнародної системи грошових переказів «Welsend»: Україна, м. Київ, 01015, вул. Старонаводницька, 19,21,23

Клієнтська підтримка Системи «Welsend» 24/7/365:

  • 0 800 309 000 (безкоштовно з усіх телефонів)
  • 358 – короткий номер з мобільного телефона (платний)
  • 044-494-46-50, 044-590-49-99

Електронна адреса для звернень та пропозицій клієнтів: contactcentre@ukrgasbank.com

Перевірити відомості та переглянути перелік учасників Системи «Welsend» можливо на сторінці офіційного Інтернет – представництва Національного банку у Реєстрі платіжної інфраструктури (https://bank.gov.ua/ua/payments/payment-systems/d46d4d387e24410f9593a9413b1469a8).

Порядок вирішення спорів

Фінансові претензії Клієнтів розглядає та відповідає на них безпосередньо Прямий/Непрямий учасник / Партнер Системи «Welsend» яким він надавав послуги з Переказу. Для вирішення спору Клієнт подає заяву-претензію Прямому/Непрямому учаснику / Партнеру, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування. У разі необхідності, Клієнт надає Прямому/Непрямому учаснику / Партнеру необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності Прямий/Непрямий учасник / Партнер звертається до платіжної організації для вирішення претензії Клієнта. Виникнення спорів між Прямими/Непрямими учасниками / Партнерами та/або Клієнтами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій Переказу. Строк вирішення спорів визначається Прямим/Непрямим учасником / Партнером, відповідно до внутрішніх документів Прямих/Непрямих учасників / Партнерів. Прямий/Непрямий учасник / Партнер, що одержав претензію, зобов’язаний задовольнити обґрунтовані вимоги заявника.

Як відправити грошовий переказ по системі Welsend

Ви можете відправити переказ в будь - якому пункті обслуговування клієнтів Cистеми Welsend.
Комісію за відправку переказу   сплачує тільки відправник (за виплату переказу комісія не сплачується).
Відразу після отримання контрольного номеру, переказ буде доступний для виплати одержувачу.

Для відправки грошового переказу необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт Системи Welsend;
  • Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
  • Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача та спосіб одержання переказу ;
  • Повідомити операціоністу номер платіжної карти одержувача (якщо переказ має бути зарахований на платіжну карту);
  • Повідомити про наявність Карти Клієнта* (якщо така у Вас є);
  • Підписати заяву на відправлення переказу, що оформлена операціоністом та внести грошові кошти в касу;
  • Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний на Вашій копії заяви на відправлення переказу;
  • Переказ готовий для виплати відразу (в режимі on-line) після відправлення.

Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в  ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та паспорт або документ, що його замінює. Зміни в переказ можна внести якщо переказ не виплачений одержувачу.
Якщо переказ був відправлений за участю платіжних систем Welsend/IntelExpress***, то виплата переказу буде здійснюватись за межами України в платіжній системі  IntelExpress.

Повернення переказу.
Повернення переказу можливо здійснити тільки відправнику при наявності заяви на відправлення переказу та документу, що посвідчує особу, та лише у тому випадку, якщо переказ ще не виплачений одержувачу.
Повернення переказу можливо здійснити у трьох випадках:
1. Відправник сам ініціює повернення переказу (комісія за переказ не повертається);
2. Переказ не  був  отриманий протягом 30 днів після відправки** (комісія  за переказ не повертається);
3. Одержувач переказу не  мав  змогу отримати переказ з вини Системи Welsend (комісія  за переказ повертається).

Що таке контрольний номер переказу?
Кожному переказу присвоюється унікальний 10-ти значний контрольний номер переказу, отримання якого говорить про те, що даний переказ вже можна отримати.
Відправник переказу повинен повідомити Одержувачу контрольний номер переказу.
Контрольний номер переказу є одним з обов'язкових реквізитів при виплаті переказу.
При здійсненні переказу за участю двох платіжних систем (Welsend/IntelExpress) переказу присвоюється 2 контрольних номера переказу, 1 із них належить Системі Welsend, 2 належить системі IntelExpress.

Ліміти на відправлення грошових переказів в іноземній валюті через Систему «Welsend»  за межі України

 

Відправка переказу за межі України

Без підтверджуючих документів з поточного рахунку в іноземній валюті або без його відкриття (за бажанням клієнта) - на суму, що в еквіваленті не перевищує 399 999,99 грн. в один операційний (робочий) день.

З поточного рахунку в іноземній валюті - на суму, що в еквіваленті дорівнює або перевищує 400 000 грн. в один операційний (робочий)день на підставі підтверджуючих документів

Відправлення грошових переказів за межі України регулюється Постановою Правління Національного банку України «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0018500-22#Text

* Карту клієнта можливо використати у разі, якщо перекази здійснюються по території України в національній валюті-гривні.
**Відповідно до Закону «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»
*** Відправка переказу в системі Welsend, з подальшою виплатою переказу в іншій міжнародній платіжній системі.
****Підтвердними   документами  для  фізичних  осіб-резидентів  є договори   (контракти),   рахунки-фактури,   листи-розрахунки   чи листи-повідомлення    юридичних   осіб-нерезидентів,   повноважних органів  іноземних  країн, листи адвокатів чи нотаріусів іноземних країн,  позовні заяви, запрошення (виклики), документи про родинні відносини або їх нотаріально засвідчені копії, та інші підтвердні документи,  що використовуються в міжнародній практиці. Підтвердні документи   (крім   документів   про   родинні  відносини  або  їх нотаріально  засвідчених  копій)  повинні  містити такі реквізити: повну   назву   і  місцезнаходження  отримувача,  назву  банку  та реквізити  рахунку,  на  який  здійснюється переказ, назву валюти, суму до сплати, призначення платежу.

Як отримати грошовий переказ по системі Welsend

Ви можете отримати переказ в будь-якому пункті обслуговування клієнтів cистеми Welsend.
 
Для отримання грошового переказу необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт Системи Welsend;
  • Надати операціоністу паспорт або документ що його замінює та  повідомити  контрольний номер переказу;
  • Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
  • Підписати заяву на отримання переказу, що оформлена операціоністом;
  • Отримати суму переказу в касі.

Що таке контрольний номер переказу?

Кожному переказу присвоюється унікальний контрольний номер переказу (10-ти значний - у разі якщо переказ був відправлений через агента Системи Welsend), наявність якого говорить про те, що даний переказ вже можна отримати.
Відправник переказу повинен повідомити Одержувачу контрольний номер переказу.
Тільки той, хто знає контрольний номер переказу може отримати адресований йому переказ, так  як контрольний номер переказу є одним з обов’язкових реквізитів при здійсненні операції виплати.

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

* За умови його наявності