меню

Банк Кредит Дніпро продовжує обслуговування клієнтів у штатному режимі

01 Листопада 2021

Шановні клієнти!

Банк Кредит Дніпро працює згідно зі стандартним графіком роботи, у наших відділеннях Банку доступні усі продукти та послуги. Водночас ми передбачили усі необхідні заходи безпеки — у відділеннях проводиться регулярне вологе прибирання робочих місць, є належна кількість антисептичних засобів для дотримання засобів гігієни рук, мы працюємо та обслуговуємо клієнтів у масках. Просимо вас дотримауватися правил безпеки — одягати маску перед входом у відділення.

У разі, якщо у вас немає можливості відвідати відділення, для вашої зручності  ми пропонуємо скористатися нашим інтернет-банком  FreeBank. У веб-версії і та в мобільному додатку ви можете проводити фінансові операції  24 години на добу 7 днів на тиждень. У FreeBank доступні такі сервіси і продукти як розміщення депозитів, здійснення платежів та грошових переказів, швидкий пошук найближчого банкомату, обмін валют, оплата комунальних послуг  і телефонії та багато інших.

З усіх питань, що виникають, клієнти можуть звертатися до Контакт-центру за номером 0 800 507 700 або у дистанційний канал підтримки клієнтів — чат-бот @BankCreditDneprBot у телеграм-каналі в пошуковому рядку месенджера. У разі необхідності клієнт може підключити оператора Контакт-центру для інформаційно-консультаційної підтримки по продуктах банку; блокування картки в разі втрати, а також блокування Freebank, Apple Pay і Google Pay в разі втрати клієнтом телефону. 

Інформаційно-консультаційні центри (ІКЦ) працюють згідноз графіком роботи торгового центру, у якому розташовані ІКЦ

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

* За умови його наявності