Всеукраїнська інформаційна кампанія Національного банку з протидії платіжному шахрайству набирає обертів, залучаючи нових потужних партнерів та використовуючи різноманітні інструменти інформування українців про важливі правила фінансової безпеки та інформаційної гігієни.
Банк Кредит Дніпро пропонує своїм клієнтам і усім бажаючим долучитися до флешмобу та на позитивних реальних історіях розповісти про сценарії шахраїв і про те, як їх вчасно розпізнати.
Стати учасником флешмобу можна на сторінках банку в соціальних мережах Facebook, Instagram (bank_credit_dnepr), на платформі YouTube, у матеріалах із хештегом #ШахрайГудбай.
Для цього варто:
- розповісти свої позитивні/смішні історії зустрічі з шахраями (текст або відео);
- вказати, як вдалося розпізнати шахрая (питав дівоче прізвище матері/хотів отримати CVV-код/пропонував здійснити певні дії з карткою у банкоматі/ставив дивні запитання тощо);
- поставити хештег #stopfraud_challenge та #ШахрайГудбай;
- тегнути друзів, які мають позитивний досвід зустрічі з шахраями, щоб ті розповіли свою історію.
Основні правила платіжної безпеки для клієнтів такі:
- ніколи нікому не можна розкривати PIN-код до картки, повідомляти три цифри на звороті картки, пароль до інтернет-банкінгу, SMS-коди банків та мобільних операторів;
- щоб захистити власний фінансовий номер, клієнтові потрібно зареєструвати сім-карту на свій паспорт;
- телефонувати в банк потрібно тільки за номером, указаним на звороті платіжної карти;
- купувати та платити онлайн треба лише на перевірений сайтах.
Інформаційна кампанія з протидії платіжному шахрайству триває в липні-серпні 2020 року в усіх регіонах України. Корисні тематичні посилання:
- інформаційний портал Національного банку з протидії платіжному шахрайству;
- сайт Кіберполіції, де можна залишити заяву-повідомлення про онлайн-шахрайство;
- розділ «Фінансова грамотність» на сайті Банку Кредит Дніпро.