меню

Кредитна картка Premium

Картка PREMIUM

Кредитна картка
Premium

картка для найвимогливіших клієнтів з
найвищим рівнем ексклюзивності

Пільговий період до 67 днів

  • Дати покупок
  • Тривалість пільгового періоду - період, під час якого не нараховуються відсотки за користування кредитними коштами.
  • Дата заробітної плати/авансу - імовірне/планове отримання зарплатних або авансових виплат.
  • Платіжна дата - день, до якого потрібно повернути суму кредиту станом на останній день позаминулого місяця, щоб користування кредитом було без переплат.

Як оформити картку

Достатньо мати з собою паспорт та ІПН або завантажити застосунок Дія
Завітайте до найближчого відділення нашого банку
Оформлюйте кредитну картку з пільговим періодом Premium всього за 15 хвилин

Оформлюйте картку за 15 хвилин

Оформлення та
обслуговування картки – 10 000 грн/рік

aбо:

Оформлення картки – 2 200 грн/рік

Обслуговування картки – 700 грн/міс

Корисна інформація

  • Повна конфіденційність для кожного клієнта
  • Індивідуальні рішення для кожного клієнта
  • Чуйна та толерантна служба підтримки
  • Преміум-сервіс

А ще безліч переваг Visa Infinite

Ексклюзивний сервіс в готелях
Visa Luxury Hotel Collection
До -10% на авіаквитки
від Qatar Airways
Супровід в аеропортах світу з
сервісом yQ Meet and Assist
Додаткові привілеї
у ресторанах
Консьєрж-сервіс
24/7
Захист ваших
покупок
Безкоштовне відвідування
лаунжів Lounge Key

/ усі переваги Visa Infinite

А ще безліч переваг Mastercard World Elite

Комфортне очікування авіарейсів
у бізнес-залах Lounge Key
Проходження контролю безпеки в
аеропортах окремо чергою Fast Track
Fast Line у зонах вильоту
більш ніж у 100 аеропортах
Оренда авто Hertz, Avis Preferred
Club та Rentalcars.com
Спеціальні умови при бронюванні
житла на Booking.com та в
готелях RIXOS
Цілодобовий Concierge Service
у будь-якій частині світу

/ усі переваги Mastercard World Elite

Корисна інформація

Основні умови
Тип карткиVisa Infinite та Mastercard World Elite
МультивалютністьТак
UAH / USD / EUR / CHF / GBP
Оформлення та обслуговування основної картки в рік10 000 UAH
або
Оформлення та обслуговування основної картки в рік та
Щомісячна комісія
2 200 UAH
700 UAH
Строк дії карткидо 3-х років
Вид карткиФізична
Поповнення картки або рахункуНе тарифікується
Безготівкова оплата товарів та послугНе тарифікується
Перекази з картки Банку на будь-які картки через мобільний застосунок FreeBankНе тарифікується до 350 000 UAH, 2% від суми платежу - після 350 000 UAH - власні кошти 4% від суми платежу - кредитні кошти
Зняття готівки у всіх банкоматах на території України1% від суми платежу + 10 UAH - власні кошти
4% від суми платежу - кредитні кошти
Зняття готівки у всіх банкоматах за кордоном1.5% від суми платежу + 5 USD - власні кошти
4% від суми платежу 5 USD - кредитні кошти
ІнформуванняНе тарифікується
Деталі кредитуванняУмови
Сума кредитного ліміту0 – 1 000 000 грн
Процентна ставка на пільговий період (% річних)0,01%
Базова процентна ставка (% в місяць),
нараховується на суму строкової заборгованості за кредитом
3,4% в міс.
Реальна річна процентна ставка (% в рік)50,61% в рік
Пільговий періодДо 67 днів
Строк кредиту12 місяців,
при цьому строк користування кредитом продовжується на кожні наступні 12 місяців, якщо щонайменше як за 30 календарних днів до дати повернення кредиту Банк не повідомить Клієнту про припинення кредитування
Комісія за надання кредитувідсутня
Комісія за обслуговування кредитувідсутня
Необхідність застави або поручителіввідсутня
Вік позичальника для отримання кредитувік від 21 року (на момент звернення за Кредитом) до 70 років (на момент закінчення дії Кредитного договору)
Проценти за порушення грошового зобов'язання (% річних)56% від простроченої заборгованості за кредитом за кожен день прострочення
Розмір мінімального щомісячного обов'язкового платежу2% від суми заборгованості або 100% суми заборгованості у випадку, якщо заборгованість менша або дорівнює 100,00 грн, та нараховані відповідно до умов договору проценти і комісії
Періодичність погашення мінімального щомісячного обов'язкового платежуперший платіж — з 6 числа місяця, наступного за місяцем, в якому був використаний кредит, по 5 число місяця, що йде через один місяць після місяця, в якому був використаний кредит другий та кожний наступний платіж — щомісячно до 5 числа кожного місяця
Зняття та перекази кредитних коштів платежу4% від суми операції за кредитні кошти
Повна версія тарифівТут


Тарифи Кредитна картка Premium Істотні характеристики
Сума кредиту, грн
Розрахунок кредиту на:12міс.
Середньомісячний платіж:
Базова процентна ставка в міс.

Загальні витрати по кредиту:
Загальна вартість кредиту:
Доля коштів, що видаються в касах та банкоматах Банку 79.5%
Реальна річна процентна ставка:

*Важливо! Дані розрахунки орієнтовні. Точні розрахунки надаються при оформленні кредиту за умовами обраного продукту і підписанні договору.

Приклад розрахунку вартості
  • Ліміт 1 000 000 грн на термін 12 місяців з річною ставкою 50,61%
  • Загальні витрати за кредитом складають 368 989,38 грн
  • Орієнтовна загальна вартість кредиту для клієнта за весь строк користування кредитом (сума кредиту та загальні витрати за кредитом) – 1 368 989.38 грн
Враховуючи неможливість визначити модель поведінки клієнта по використанню та поверненню коштів відновлювальної кредитної лінії. Загальна вартість кредиту та річна процентна ставка та інші обов’язкові платежі за додаткові та супутні послуги Банку розраховані з наступним припущенням:
  • ліміт кредиту було використано одноразово в день його встановлення та заборгованість не повернуто протягом пільгового періоду і погашається щомісячно в розмірі обов’язкового мінімального платежу впродовж 12 місяців;
  • розмір останнього платежу може відрізнятися від платежу, зазначеного в цьому пункті, і дорівнюватиме сумі фактичної заборгованості за кредитом та процентами, комісіями, що залишилася після сплати Клієнтом всіх попередніх платежів;
  • розмір комісій за отримання готівки визначений на дату розрахунку. Розмір комісій може змінюватися в разі внесення змін в Тарифи Банку в порядку, визначеному в Договорі;
  • Банк обчислює реальну річну процентну ставку, базуючись на припущенні, що Договір залишається дійсним протягом строку дії, передбаченого умовами Договору, та що Банк і клієнт виконають свої обов’язки на умовах та у строки, визначені в Договорі.
Як клієнт надає свою згоду щодо умов надання банківських послуг?
Приєднання клієнта до публічної пропозиції (оферти) передбачає надання його згоди на зазначені умови надання банківських послуг.
Чи може клієнт відмовитися від отримання рекламних матеріалів?
Клієнт може відмовитись від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування.
Чи може Банк вносити зміни в укладені Договори?
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Чи може банк вимагати від клієнта придбання продуктів, які не входять в пакет банківських послуг?
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг.
Чи має право клієнт відмовитись від договору про споживчий кредит?
Споживач має право відмовитися від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів у порядку та на умовах, визначених Законом України «Про споживче кредитування».
Де отримати CVV-код?
CVV-код – це трьохзначний код для перевірки справжності вашої картки під час оплати через Інтернет та здійснення інших видів операцій. Це 3 цифри, які можна знайти на зворотному боці картки. Якщо ви відкрили картку через мобільний застосунок FreeBank, а потім замовили пластик, то на такій фізичній картці CVV-код буде відсутній. Ви зможете дізнатися його саме в мобільному застосунку FreeBank, натиснувши на відповідне поле.
Чи наявні кредитні посередники або треті особи при розрахунку платежів за кредитом?
Наявність кредитних посередників або третіх осіб при розрахунках розміру платежів та бази його розрахунків за кредитним лімітом – відсутні.
Яка відповідальність клієнта за порушення своїх зобов'язань?
1. Клієнт несе наступну відповідальність за порушення своїх зобов'язань з Договором - згідно з умовами такого Договору та законодавства України.
2. За порушення умов Кредитного договору Клієнт на вимогу Банку зобов’язаний сплатити в термін/строк, визначений у вимозі:
- у випадку прострочення виконання будь-якого грошового зобов’язання – суму боргу з урахуванням індексу інфляції за весь час прострочення;
- за несвоєчасну сплату нарахованих процентів за користування Кредитом – пеню за кожен день прострочення в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період такого прострочення, від суми простроченої заборгованості за процентами, але не більше 15% від суми простроченої заборгованості за процентами, якщо інше не передбачено умовами Кредитного договору;
- за інші порушення умов Кредитного договору - штрафні санкції, визначені Кредитним договором.
3. Вимога Банку щодо сплати вищезазначених платежів направляється Клієнту відповідно до п. 2.7 Універсального Договору банківського обслуговування фізичних осіб.
4. Сплата пені та штрафу не звільняє Клієнта від виконання інших зобов’язань, передбачених Кредитним договором.
Який строк кредитування?
Строк кредиту – 12 місяців. При цьому строк користування кредитом продовжується на кожні наступні 12 місяців, якщо щонайменше як за 30 календарних днів до дати повернення кредиту Банк не повідомить Клієнта про припинення кредитування.
Який порядок дій Банку у разі невиконання зобов’язань клієнтом?
1. З моменту виникнення простроченої заборгованості – інформування боржників про наслідки несплати та можливі варіанти врегулювання, взаємодія з боржником щодо погашення простроченої заборгованості;
2. Залучення колекторських агентств для роботи з боржниками
3. Претензійно-позовне провадження.
Як отримати картку?
Оформлюйте кредитну картку Premium у найближчому відділенні або залишайте заявку на сайті.
Які операції враховуються в пільговому періоді?
У пільговому періоді враховуються всі витратні операції з картки – зняття готівки, оплата карткою в магазинах і безготівкові перекази.
На який кредитний ліміт я можу розраховувати?
Розмір кредитного ліміту на картці визначається банком. При наданні паспорту та ІПН, Ви можете розраховувати на суму до 1 000 000 грн.
Яка періодичність погашення мінімального щомісячного обов'язкового платежу?
Перший платіж - з 06 числа місяця, наступного за місяцем, в якому був використаний кредит, по 05 число місяця, що йде через один місяць після місяця, в якому був використаний кредит, другий та кожний наступний платіж - щомісячно до 05 числа кожного місяця.
Чи можуть мені переказати на кредитну картку гроші з-за кордону?
Кредитні картки оформлюються тільки в гривнях, тому поповнити їх можна тільки через український банк. Для отримання переказу з інших країн рекомендуємо Вам оформити будь-яку особисту картку з рахунком у валюті переказу. Проте Ви можете отримати переказ із PayPal, але операція зарахування надійде в українській гривні.
Де можливо поповнити картку?
  • через ПТКС/ТСО iBox, iPay, City24, EasyPay (із нарахуванням комісії згідно з тарифами власника термінала);
  • через ПТКС АТ КБ «ПриватБанк» згідно тарифів кредитної картки Premium.
  • за допомогою онлайн-сервісу переказів із картки будь-якого іншого банку України на картку Банку Кредит Дніпро (із нарахуванням комісії згідно з тарифами іншого банку);
  • через каси у відділеннях Банку Кредит Дніпро (без комісії);
  • через каси інших банків (із нарахуванням комісії згідно з тарифами іншого банку);
  • переказом із рахунку в іншому банку України (із нарахуванням комісії згідно з тарифами іншого банку).

Приєднання клієнта до публічної пропозиції (оферти) передбачає надання його згоди на зазначені умови надання банківських послуг.
Клієнт має право в будь-який момент подати заяву про розірвання Договору банківського рахунку та надання додаткових послуг..
Клієнт може відмовитись від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування.
Наслідком невиконання Клієнтом зобов'язань за договором є припинення функціонування поточного рахунка та ділових відносин.
Зміни до Договору, в т.ч. щодо розміру комісій, тарифів, загальних витрат та вартості додаткових та супутніх послуг, можуть бути внесені за згодою Сторін в порядку та на умовах, визначених в Універсальному договорі банківського обслуговування фізичних осіб.
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг.
Споживач має право відмовитися від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів у порядку та на умовах, визначених Законом України «Про споживче кредитування».
Наявність кредитних посередників або третіх осіб при розрахунках розміру платежів та бази його розрахунків за кредитним лімітом — відсутні.
Після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв'язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, клієнт має право звернутися до банку із запитом щодо інформації (довідки), яка стосується виконання сторонами зобов'язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.
Відповідальність клієнта:
1. Клієнт несе наступну відповідальність за порушення своїх зобов'язань з Договором — згідно з умовами такого Договору та законодавства України.
2. За порушення умов Кредитного договору Клієнт на вимогу Банку зобов’язаний сплатити в термін/строк, визначений у вимозі:
— у разі прострочення виконання будь-якого грошового зобов’язання — суму боргу з урахуванням індексу інфляції за весь час прострочення;
— за несвоєчасну сплату нарахованих процентів за користування Кредитом — пеню за кожен день прострочення в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період такого прострочення, від суми простроченої заборгованості за процентами, але не більш ніж 15% від суми простроченої заборгованості за процентами, якщо інше не передбачено умовами Кредитного договору;
— за інші порушення умов Кредитного договору — штрафні санкції, визначені Кредитним договором.
3. Вимога Банку щодо сплати вищезазначених платежів направляється Клієнту відповідно до п. 2.7 Універсального Договору банківського обслуговування фізичних осіб.
4. Сплата пені та штрафу не звільняє Клієнта від виконання інших зобов’язань, передбачених Кредитним договором.
Порядок дій Банку у разі невиконання зобов’язань клієнтом:
1. З моменту виникнення простроченої заборгованості — інформування боржників про наслідки несплати та можливі варіанти врегулювання, взаємодія з боржником щодо погашення простроченої заборгованості.
2. Залучення колекторських агентств для роботи з боржниками.
3. Претензійно-позовне провадження.

Завантажуй мобільний застосунок FreeBank просто зараз
Android
Android
IOS
IOS

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

* За умови його наявності